Sunday

God morgon söndag! Vaknade för en halvtimme sen och har fortfarande inte riktigt vaknat till liv, ska bli skönt med en rask morgon promenad strax i friska luften! (: jag är hundvakt åt Adolf idag och det ska bli mysigt med långpromenad! Är ganska trött idag. Packade jättemycket i går. Nu har jag fyllt över 30 flyttkartonger! Förstår inte hur mycket man har, men det ser man ju när man flyttar! Stod i källaren i går för mig själv och grät när jag rev bland både glada och mindre glada minnen. Stod länge och tittade in i förrådet när jag hade fått ut mina prylar och tittade igenom gallret, allt där inne har ett minne. Och jag kunde minnas alla. Har lite svårt att släppa det där. Men så är det nog alltid. Mycket fint att spara i hjärtat! Försöker hur som helst koncentrera mig på mysiga saker innan året är slut. Massa fisket inplanerat! Längtar massor! <3 men hade jag inte varit ledsen över att allt blev som det blev hade jag blivit rädd för mig själv. Ska ta och göra frukost. Funderar på att gå förbi affären och köpa någon frukt till gröten. Typ äpple och ha kanel på. Det är gott det! (: och kanske saker till att baka! Ikväll blir det tacos och mys med film, då passar det bra att ha bakat nått gott till ju :D Hoppas eran dag blir jättebra! Vi hörs senare! Massa kramar!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Att packa och packa upp väcker minnen på gott och ont ja :( :) Din kväll låter super! Mexikansk afton är mysigt!!

2010-11-14 @ 11:04:03
Postat av: Michael Cresté

:) Menar det... ibland blir man lite rädd to be honest. Men du verkar tillräckligt stark för att låta sånt rinna av och sedan gå vidare med ditt :) Mår toppen, lite mkt i skolan... som om det vore någon nyhet haha ne vore trevligt med lite semester :P



Hoppas du haft en trevlig helg :)



/Michael

2010-11-14 @ 12:20:33
URL: http://michaelcreste.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback