tjockismaowen!

hihi, jag har läsare som tycker att jag ser gravid ut. gulligt (: jag shoppade förövrigt massa bebiskläder i massa färgglada färger häromdagen! mysigt! hur står det till idag? mår ni bra? jag är yrvaken och mår illa. har ätit gårdagens rester av smörgåstårtan vi mumsade på. åh va gott! men man blir lätt illamående som sagt. ska ta en rask promenad om ett tag och hoppas att rusksnöregnvädret lugnat ner sig. jag älskar att promenera! så underbart att komma hem rosenröd om kinderna och ha frisk luft i lungorna! komma hem krypa upp i soffan med en spinnande kisse i knät och en varm kopp choklad och tända ljus. underbart! jag älskar det här mörkret! älskar allt med det. stod och tittade länge på en helt underbar stjärnhimmel igår. fantastiskt! jag blir kallad myspropp dagligen, tror det har en bra förklaring faktiskt :D

sitter och lyssnar på happy miss li musik, tar mig tillbaka till min och mysans roadtripp! det var inte längesen jag fick krama om henne. men jag saknar henne så himla mycket. vi pratar varje dag, men det hjälper inte. behöver dig nära mig gumman! soulmate! vi hade hur som helst galet kul på våran biltur som höll på ett dygn. haha. har aldrig skrattat så mycket, aldrig varit så övertrött, aldrig lyssnat på så hög musik, aldrig haft så kul i en bil någonsin. kärlek! saknar! jättemycket! snart snart ses vi! ska till my's studentrum och våldgästa om några helger. det ska bli mysigt! (:

den här låten går och om och igen. känslor.
nu ska jag sätta fart! ta hand om er. ha en jättemysig tisdag! jag ska åka till ikea, och sen ut och äta på restaurang! blir mys! på fredag fyller mamma år, så har lite att fixa med! har lite samtal att ringa osv! vi hörs senare! puss&kram!
halloweenknas!


Kommentarer
Postat av: Jennica

Tack, är jättenöjd med de :)



Saknar dig också! Gud vad du far och flänger. När har du råd att åka till mig då? Förstår såklart att My går först, men känns som det aldrig kommer bli av :( Är ju som du, när jag tror nåt ska hända o så gör det inte det så blir jag bara besviken. Men den som väntar på nåt gott heter det ju ;)



PUSS

2010-11-09 @ 19:29:55
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Så är du gravid? :O

2010-11-09 @ 20:01:58
Postat av: lina

Du svarade aldrig på frågan om du var gravid. Ditt kryptiska svar får iaf all att tar att du är det. Så för att stilla oss trogna läsares nyfikenhet så vore det kul med svar:)

2010-11-10 @ 15:55:09
Postat av: lina

Du svarade aldrig på frågan om du var gravid. Ditt kryptiska svar får iaf all att tar att du är det. Så för att stilla oss trogna läsares nyfikenhet så vore det kul med svar:)

2010-11-10 @ 15:55:30
Postat av: lina

Du svarade aldrig på frågan om du var gravid. Ditt kryptiska svar får iaf all att tar att du är det. Så för att stilla oss trogna läsares nyfikenhet så vore det kul med svar:)

2010-11-10 @ 15:55:38
Postat av: Doris

Men det kanske inte är något du vill berätta än, OM det är så. Men klart vi blir lite nyfikna med barnvagnar och bebikläder och en sådan kommentar ;)

2010-11-10 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback