intervjudax

myspyser runt hemma. har inte bytt om från pyjamas, men ska snart duscha och göra mig iordning för jobbintervju. heltidsjobb den här gången! och jag håller tummarna! då ska det sparas pengar vill jag lova! jag ska inte icke Nahīṁ (nej på hindiska haa) ta studielån. så nu ska jag jobba massa medans jag pluggar upp gymnasiebetygen (tänk snart snart klar med den biten, så skönt) och sen när jag pluggar på högrenivå så har jag undan stoppat pengar och det känns så himla bra.

ikväll vill jag sy! jag vill göra egna kläder, inte från grunden, det är jag för otålig för, men jag har andra planer och det ska bli superkul (: så ikväll bli det att släpa fram symaskinen och vara kreativ och fantasifull, och sånt brukar jag inte ha svårt för. jag är glad att jag har en estetisk och kreativ hjärna! ja, jag har ju gjort ett hjärntest som tydligt bevisat att jag är en vänsteranvändare av den där hjärnan!

jag är GLAD idag! vilken underbar känsla! jag sitter och gungar upp och ner på stolen, ser nog ut som en apa i takt med låten jag la upp nyss. handlar den om djungelboken..? :o eller kanske bara jag som fått för mig det..? (:

det gick jättebra att jobba igår också. vi hade det supermysigt! saga sa det flera gånger när vi satt och gjorde pärlarmband och halsband "det här tyckte jag var kuul fanny, det här måste vi göra nästa gång också" jag älskar den där ungen. jag ser fram emot varje gång jag får spendera tid med henne. man vill bara krama henne och den känslan man får när man ser henne komma springandes mot en på dagis, och jag lyfter upp henne och får en stor kram, den är obeskrivlig! vi hade det bra som sagt (: pysslade, var ute i parken och gungade, åt jättegod höstgryta till middag, hade kvällsmys med välling i soffan och tända ljus. och ja sen när jag bäddat ner henne och pussat god natt så blev det "halv åtta hos mig", "idol", prata i tel, äta smågodis, läsa tidningar som jag tog med mig och bara vara. satt och blundade i ett svart vardagsrum och hörde nästan mina egna hjärtslag. vid 23 kom sagas mamma hem och jag begav mig hemmåt.

och nu är jag redo för jobbintervjun som sagt (: ska bli kul. faktiskt inte nervös. okej lite, men sånt är bara bra, då gör man bäst ifrån sig tror jag!

vi hörs när jag kommit hem! fredag, äntligen helg och massa gos hemma, träffa mamma och morfar och åka och shoppa volvo v50 till mor, ikea, filmkväll med middag och middag hos mamma står på schemat inför helgen. och på söndag hämtar vi nakenfisen ♥ gissa om jag är pirrig i min mage!! ÅH!

var rädda om er, och njut av den här dagen. jag lovar att jag ska det! PUSS!



snart ses vi gumman och jag lääängtar! <3



Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Fotograf i Västervik

Lycka till på intervjun gumman! Puss <3



psss. din sån där Kom ihåg mig? funkar inte =/

2010-10-01 @ 14:54:51
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Doris

Jag är så stolt över dig gumman!!! Du är bäst! <3

Och pärlpyssel är så gulligt och kul =) Jag borde köpa lite pärlor =)

2010-10-01 @ 16:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback