kvällsmys

haha, va knasigt ^^ jag hade helt missat att det var premiär av husfruarna förra tisdagen (; förvirrad är bara förnamnet! hur som helst så ska jag göra mig iordning och krypa ner i sängen och titta på det på tvn i sovrummet. mys! har precis ätit varma mackor och sitter med en sovande harry i filt i knät, lilla hjärtat ♥ han har verkligen stulit mitt hjärta! kärlek!

det har varit en trött dag idag, så ska bli jättejätteskönt att krypa ner snart. jag är faktiskt jättetrött redan nu. har jag iof varit hela dagen, åh längtar till sovmorgon och helg. man är inte direkt bortskämd med sovmorgon och slapptid ^^ storstädade när jag kom hem från jobbet, såg ut som ett helvete här hemma, :o men nu glänser det igen (:

vi har myspys här hemma, sitter med tända ljus omkring mig och gosar med familjen. mysigt trött, så det är riktigt skönt! jag hoppas hoppas att jag väner mig snart vid dom här arbetstiderna, jag som brukar sprudla av glädje, nu orkar jag med nöd och näppe le :p men men. jag är glad på insidan (;

riktigt mysigt att vara hemma i värmen ikväll. värmen av massa tända värmeljus, värmen av mysiga katter, värmen av en stickad kofta, och värme av en varm kopp te. jag älskar vårt hem, det är min borg. kommer bli riktigt riktigt jobbigt att sälja den när det nu blir av, för här kan vi ju inte bo hela livet (; önskar jag kunde ta med min randiga vägg i vardagsrummet. får måla en ny helt enkelt. jag vet att jag kan utan att skryta få vilken sketen lägenhet som helst att bli fin och mysig. det sitter i generna!

hösten känns som en nystart. jag mår bra och det rör på sig, ja livet alltså! jag är glad! nytt heltidsjobb inte dröm jobbet, men ett jobb som ger mig pengar så jag kan spara till utbildning till drömjobbet, underbara katter, underbar familj, världens bästa kärlek som jag älskar av hela mitt hjärta, bästaste vännerna, en jättefin lägenhet, har myskänsla i kroppen tack vare dig älskling! så himla hilma glad att jag har dig. du gör mig glad varje dag! ♥ finaste du!

kom på att jag har en mysig chokladprövning att gå på också, ska ta och ringa dit och bestämma dag imorgon kanske. ser jag fram emot! jag tycker om mörkchoklad ^^ ljus med för den delen..

gud vad jag pladdrar, inget vettigt heller :p ska ta och tvätta av mig sminket. ha en supermysig kväll nu! puss&kram.



badrum från hemnet. så ballt, mörkt och murrigt. ser lyxigt ut (: och taket har dom målat svart också. coolt.



Kommentarer
Postat av: Jennica

Haha, älskar ditt pladder :) Du är så söt! <3

2010-10-12 @ 20:12:47
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Doris

Den där Harry verkar vara en riktigt mysig gos!

Så skönt att få sova efter en lång dag ja. Du är duktig som jobbar, arbetar in pengar och siktar på dina drömmar som kommer att bli verklighet. Och jag älskar verkligen din smak för inredning <3 Riktigt fint badrum!

2010-10-12 @ 22:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback