onsdag!

god morgon sötnosar! (: sovit gott? jag har sovit som en prinsessa! i allafall i nästan sju timmar, somnade elva igår, ikväll blir det nog tio istället, för gud va trött jag är när klockan ringer, mycket nytt och det var över fem år sen jag jobbade heltid. hur som helst så är det helt underbart att gå upp såhär tidigt. ja förutom att man är så trött då (; ligger och myser med en nyvaken nakenfis som är varm som en kamin, doris och tänder en ljusslinga för att vänja ögonen och sen trippa upp i mjuka myskläder, tända ljus och göra te och rostade mackor. livet kunde ju varit sämre ♥

jag ska om några minuter duscha och bege mig till jobb. ikväll ska jag bänka mig framför film efter middagen och bara ta det lugnt, komma i säng runt tio som sagt. behöver det verkligen. gissa om jag längtar till helgen med sovmorgon ^^

jag önskar er alla en underbar och bra onsdag! så hörs vi när jag kommit hem! (: puss&kram.



jag älskar att surfa runt på hemnet och här är ett kök till en nybyggd lägenhet i hammarby sjöstad! riktigt fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback