såå tröött

halvsovandes, grötätandes, kattmysandes, haha. sovit knappt fyra timmar och jobbat 14 timmar och nu ska jag jobba nio timmar till idag innan jag får ta det lugnt. ska bli helt underbart att sjunka ner i tvsoffan kl 21 ikväll. desperata husfruarna har premiär och jag läängtar! (:

tror jag aldrig jobbat såhär mycket, i snitt måste jag jobba runt 50 timmar i veckan. får se hur länge jag orkar det. ett heltidsjobb räcker gott och väl för att trötta ut mig. gick bra igår iaf på jobb, var en mysig kväll hos barnen, gick och la mig i soffan och drog filten över mig när dom somnat och låg och myspratade i telefon med världens bästa my som snart får besök av mig! saknar dig hjärtat! ♥

ikväll går jag och lägger mig efter husfruarna, det är en sak som är säker ^^ hoppas ni får en underbar dag och förlåt för att bloggen är jättetråkig nu. hinner inte, orkar inte ): men så är det. jag är glad att ni tittar in här iallafall (: gör mig varm i hjärtat.

ha en bra dag nu som sagt! och ta hand om er. puss.



lite det tänket jag får ha nu. för att orka med all förändring som sker.



Kommentarer
Postat av: Carro.

Vad är det för heltidsjobb du har?

2010-10-12 @ 10:16:35
Postat av: Madeleine

Housewives började ju förra tisdagen :) men det är ju nåt man absolut inte får missa :)

Kraamar

2010-10-12 @ 13:14:56
Postat av: Jennica

Åh, jag vill också ha besök av dig <3 Men gumman, husfruarna hade ju premiär förra veckan, missade du det? puss <3

2010-10-12 @ 16:24:52
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Annica - mamma till Elias

Husfruarna hade premiär förra veckan men annars var det rätt. =)

2010-10-12 @ 18:27:51
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: doris

Din blogg är aldrig tråkig gumman! Säg inte så om dig själv <3 Jag älskar att läsa din blogg!

2010-10-12 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback