Bubbelbad

god morgon allihopa! hoppas ni sovit gott. jag sitter och äter frukost och ska hoppa ner i ett skumbad efter. bara dricka en kopp te innan, jag fryser idag! så för att tina upp lite innan jobb så blir det alltså bad (: idag ska jag först jobba sen hem till älsklingen och efter det tillbaka till mamma igen. dom här kommande dagarna är helt proppade med saker som är inplanerat..

3 sep - jobb och sova i h..
4 sep - titta på danslektion i gamla stan, åka och jobba efter det, träna till dansen, myskväll hemma.
5 sep - dansshow för barnen och träffa föräldrarna, myskväll hemma.
6 sep - jobba, sover i h..
7 sep - cissie kommer på middag, myskväll hemma.
8 sep - hämta saga på dagis, myskväll hemma.
9 sep - sång, paket, middag på restaurang och mys. min 25 års dag!
10 sep - inhandla alla nödvändigheter (mat och fika till bjudningen)
11 sep - fixa inför festen.. kl 17 kommer runt 20 personer och firar mig :D
12 sep - ut och äta på restaurang

lite översikt. hjälp! tur att det finns påminnelse i kalendern i iphonen! den används flitigt nu vill jag lova. (: igår var det en mysig dag! tog sovmorgon, åt en mysig frukost med hjärtat, fikade några timmar med helena, gick och shoppade lite inredningsprylar på lagerhaus, gick höstpromenad på kvällen, åt tacos, myste, tände ljus, drack te, pillade på fotoappar, pratade med älsklingen, tränade på dansen, skrattade, ja, jag hade en bra dag helt enkelt (:

vi hörs senare, kommer hem efter jobbet och då ska jag blogga med bilder, kan inte lägga upp bilder när jag bloggar på mobilen ): men men. ska äta några mackor till nu och dricka upp mitt te. och hoppa i badet! ha en jättemysig dag! en stor varm kram, känns som det behövs idag. så himla kallt.


Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Oj va mkt inplanerat! Du kan få ge lite till mig om du behöver avlastning, min kalender e ganska tom för det mesta hihi =) Här nere e det ganska varmt idag, blåser lite men annars så =) PUSS!

2010-09-03 @ 15:47:06
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Hej hjärtat!

Ja när det är roliga saker har man gärna fullt upp:) Men inget om Julius? Är han fortfarande sjuk stackarn? :( Jag mår bara bra, hur mår du själv? Puss finast!

2010-09-03 @ 17:31:48
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Doris

Vilken action-packad vecka du har framför dig gumman. Puss!

2010-09-03 @ 23:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback