Cat kängor till vintern



nu är det faktiskt slut shoppat när det gäller skor på ett tag :p men jag är glad att jag fått två par skor som är enligt mig snordyra. dom här är använda ynka 2 ggr och jag vann dom för 420 kr (lika mycket som ett månadsbusskort kostar när man är under 18 år) och från början kostade dom 1000 kr (: och ugg skorna jag köpte igår som är helt nya fick jag för 640 kr ist för 2200 kr som dom kostar annars. jag gillar att fynda och nu har jag både höst och vinterskor inköpta (: perfekt. dom här är i skinn med mysigt fårskinnsfoder. varmt och skönt.



Kommentarer
Postat av: Doris

Åh vilka mysiga! Så underbart att få sjunka ner i ett par fodrade, varma skor nu när höstrusket kommer. Så här års brukar jag ha kängor, och lite längre fram åker de fodrade på =)

2010-09-06 @ 17:23:52
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Hoppas du mår bättre imorgon!! Puss

2010-09-06 @ 20:55:18
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Gumman min är du aldrig på msn längre? :(

2010-09-06 @ 21:06:02
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback