Dagens sjukis

har myspys här hemma. sitter uppkrypen i soffan med pyjamas och en kopp te. åt glass förut efter middagen (blev indisk mat ikväll) som hjärtat var och handlade till mig. skönt med glass för halsen (: har mest bara myst runt i dag. tittade på en av mina favorit program "halv åtta hos mig" och blir alltid lika sugen på att laga mat. jag känner mig lite bättre ikväll. åh jag är så glad. så glad så jag dansade runt hej vilt innan jag kom på att jag kanske ska spara energin till att bli friskare. imorgon är sista dagen innan jag fyller år, och det är den dagen jag ska bli frisk på enligt mig då (:

sitter och tittar på idol just nu. mysigt! och dom som varit hittintills har två redan gått vidare (: kul. jag tycker nästan uttagningarna är roligare än själva programmet sen. så jag vill inte missa några! kl 21 börjar miss secret agent som jag tänkte kolla på i sängen. ibland är det allt bra att den där vita platt tvn sitter i sovrummet (;

haft en mysig kväll? det har jag! puss!

 
 



Kommentarer
Postat av: Doris

Krya på dig älskade sötaste gumman! Du är så söt på dina bilder <3 Vill att du ska bli frisk! Vad lagade dom för gott på "Halv åtta hos mig" ikväll? Ditt förra inlägg, det om lakanen, gick inte att kommentera. Så jag får kommentera det här istället. JÄTTETJUSIGT! I sådana sängkläder sover man gott =) PUSS!

2010-09-07 @ 20:32:05
Postat av: Marielle

Söta Fanny:). Fin hur som:).

2010-09-07 @ 21:36:48
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback