Glad!

Hej på er! Hoppas ni mår jättebra! Jag har träffat Ia och fikat på söder och haft riktigt kul! Jätteroligt! En tjej som skrattar har skinn på näsan och är spontan! Kan det bli bättre? Vi fikade i nästa två timmar och det kändes som 10 min. Jättemysigt :D är så glad! Behöver en Ia i livet och är glad att hon efter så många år som vi pratat äntligen kommit in i det på riktigt (: vi ska ut och käka imorgon på ett tapas ställe på söder och om en månad ska vi på teater :D jätteglad! Fick present från lush som luktar väldigt gott! Har inte öppnat än, men ska (: nu är jag påväg på tåget till h.. Ska äta middag och kolla film Och ha myskväll ikväll. Sen hem Imorgon på dagen och sen jobbar jag mellan 15;30-21 sen middag ute so Sagt! Bra start på helgen :) Hoppas ni får en jättemysig torsdagskväll! Så hörs vi sen! Massa pussar <3

Kommentarer
Postat av: Doris

Bra vänner är viktigt och underbart <3

2010-09-16 @ 19:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback