GRATTIS MY

idag fyller min bästa vän my 21 år. grattis hjärtat. hoppas du får en jättebra födelsedag! den här underbara tjejen kom in i mitt liv för 6 år sen. har tagit mig upp över trädtopparna mot stjärnorna, gett mig kärlek som heter duga. varit närvarande, funnits natt som dag. skrattat så vi gråtit, kramats, hittat på knäppheter, delat tankar, delat sorg och lycka. delat erfarenheter. jag är så glad att hon finns i mitt liv och jag vet helt ärligt inte vad jag skulle göra utan henne. det är bra att vi lovat varandra förevigt!

grattis älskade my. jag älskar dig!







Kommentarer
Postat av: Doris

Grattis My =) En sån fin vän behöver alla människor =)Glad att du har henne

2010-09-01 @ 13:31:12
Postat av: Mysan

Tack Doris:) Så söt du är! Och tack min älsklings Fanny du får mig att må minst lika bra. Du är perfektionism! Underbar och världens bästa Fanny<3 Jag älskar dig<3

2010-09-01 @ 18:02:56
URL: http://eyewitness.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Grattis My =)

2010-09-01 @ 18:16:54
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback