kandidat nakenfis.

det är inte säkert att julius (nakenfisen blir bättre) dom har ingen aning. ): och eftersom jag är en människa som inte klarar av att vara så inställd på en sak och sen blir det inte så. så har jag kollat runt. och här är en kandidat! jag har lustigt nog redan tittat på honom, mejlade uppfödaren i över en månad, men han hann bli såld. så nu när den nyvarande ägaren inte kan ha kvar honom.. pga av flytt, så kan jag få köpa honom! jag har alltid varit svag för rödhåriga.. och ja, han är ju en randig liten tiger!










Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Fotograf i Västervik

Nämen guuud så söt! Det är ju en naken Bianca! Våran ena katt heter Bianca alltså om du inte hänger med ;) Men fy va tråkigt med Julius!! :( Va ledsen jag blir.. hann de inte vaccinera mot kattsnuva innan de fick det?



Åh, jag kan knappt vänta innan du kommer in på din dator, vill träffa dig nuuu ju! ;) Kan du inte kolla upp några datum du kan då och sen bara meddela mig innan du bokar? Jag har ju liksom inget alls i kalendern.. förutom några fotograferingar, men de går ju alltid att flytta eller så kan du hänga med, tar ju max en timma liksom. Jag är så himla förväntansfull inför att träffa dig så jag kan knappt vänta, haha! Saknar dig massor!



Hur e det idag? Vi har precis kommit hem från Linköping, e helt slut i kropp och knopp. Vi firar 8 år idag så vi tog en sväng dit :) Puss o kram

2010-09-27 @ 21:32:11
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Michael Cresté

Det är ugnsbakade, risfyllda tomater och paprikor jättegott faktiskt och vill man inte ha den vegetarisk kan man sätta i lite köttfärs eller liknande med riset :) Har ett recept om du vill ha :) Idag har vairt ganska lugn faktiskt... Eller ja... det har ju varit lika mkt plugg som vanligt haha :) Vad har du haft för dig då?

2010-09-28 @ 00:22:58
URL: http://michaelcreste.com/
Postat av: Doris

Kandidat-fisen är alldeles alldeles underbar <3 Vilken liten sötis. Nästan lika söt som du <3

2010-09-28 @ 20:58:26
Postat av: Marielle

Men gud vilken söt lite tiger :). Jag som INTE är nått för röda katter annars kan säga att den här lilla sötisen va nått extra :).

2010-09-28 @ 21:10:21
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback