Mer tid tack!

helt galna dagar. jag har knappt hunnit gå på toaletten (; och allt mindre suttit vid datorn. nu har jag typ tio min på mig att klämma in ett inlägg innan jag ska duscha, äta frukost och åka till jobbet (dansen) jag är döende. har sovit så himla lite de senaste nätterna. men men så är det (;

födelsedagen var verkligen mysig! blev ju firad med sång och paket och god fika. och sen blev det mer fika, och så fixade vi oss iordning och åkte till stan och gick på koh pangang en jättemysig thairestaurang. lite av en tradition när jag fyller år. satt oss i baren och drack varsinn alkoholfridrink, pratade och hade mys! sen åt vi god mat (jag kände tyvärr inte smaken så bra eftersom jag är/var förkyld) som tack och lov börjar bli bättre..! sen skulle vi ha gått på bio, men det blev en tripp till videobutiken och köpa ben&jerryglass och godis och film! jättemysigt hade vi. gjorde te och tände massa ljus och myste. bra film också. kärlek såklart (; sånt gillar jag och hjärtat. tur jag har va (;

i fredags hade vi lite av en slappdag, sen åkte vi och handlade mat till kalaset som var igår.. åkte hem, hjärtat gjorde hemmagjord god pizza och jag plockade in all mat i kyl, frys och skafferi. sen åt vi middag, tittade på idol och sen ställde vi oss och gjorde tre tårtor (vit choklad cheescake med frosting och granatäpple, devil's choclatecake och en rosa prinsesstårta) visade sig på kalaset att dom var uppskattade väldigt mycket alla tårorna :D recepten hittade jag i "två systrar söta" och "a piece of cake" vi lagade maten också. bra med mat som ska vara kall och stå över natten (; sen stupade vi i säng vid 04..

på söndag (igår) vid tio kom en städerska hit. vi tyckte att vi hade miljoner annat att fixa med, så det unnade vi oss.. det visade sig bara att det vi brukar städa på 2 timmar tog 6 timmar för henne. haha, jag höll på att få ett nervsammanbrott. så det blev lite stress ändå...! hur som helst, det blev städat iaf (; sen kom gästerna och det blev fördrink (moijto) i svart och vit randiga muggar tilltugg, smågodis och sen middag. marinerad kycklingfilé i pepparmix och ja marinad, jättegod. en stor sallad med allt möjligt roligt i och hembaktbröd (från coops bageri (; ) någon måtta fick det vara. haha! paket öppning och sång (varför är det alltid så jobbigt med sången?!) ärvde bla. ett bismark halsband av min farmors farmor från 40 talet. vilken grej! jag använder aldrig smycken, förutom ringarna då, och brythjärtat, men bismark tycker jag faktiskt om! det ble många kramar, kvällen var bäst när alla hade gått och det bara var några kvar, dom närmaste, det var mörkt ute, ljusen var tända, musiken var på (melissa horn) och jag spela lite gitarr. satt och pratade och myste. ja det var jättemysigt. alla satt uppkrypta i soffan och var halvtrötta (: sen plockade vi undan lite och stupade i säng vid 01..

och nu är jag här (: ska hoppa in i duschen nu och så. hoppas ni får en jättebra dag! och tar hand om er. jag ska ut och äta på restaurang ikväll (en födelsedagspresent) och så blir det mysig filmkväll (: men vi hörs ikväll.

puss&kram.

















min favorit parfym som slutades produceras.. hjärtat letade som en galning och hittade en sida i usa som hade fyra kvar!!!





detobligatoriska hjärtat på min tallrik vid frukost <3 och hembakta ciabatta.



focus muggar från marrimekko <3







hjärtat bakade tårta åt mig (:



doris åt tårta!











av helena fick jag restaurang och bio <3





doris myser.




Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Åååh, underbart! Låter som du/ni haft en kanonhelg!! Hoppas det går bra på jobbet idag! Puss puss <3

2010-09-12 @ 11:38:06
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Doris

Gumman... vilka underbara födelsedags och kattbilder!! PUSS!

2010-09-12 @ 11:50:31
Postat av: Marielle

Oj vad duktig han är Alex:). Skriver han sådär fint med?

2010-09-12 @ 14:05:33
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback