nakenfis och höstmys

god morgon! sovit gott? jag har haft en doris vid huvudkudden hela natten, vaknade av att hon spann och tittade in i mina ögon. gosigare kisse får man ju leta efter. okej vera var extremt kelig. uh saknar! helena skulle kommit på lunch, men det är störningar i trafiken och skulle tagit två timmar att komma hit, och då blir det inte mycket tid kvar innan jag ska till saga. ska sitta barnvakt i sju timmar idag. lillstumpan somnar vid sju, så blir väl film och läsa tidningar som gäller (: kommer hem vid 23:30 och kommen nog vara ganska trött, te och sen sova? jag är ensam hemma tills fredag och egen tid kan vara ensamt, men det är helt okej. ibland iallafall. ensamheten kryper lite i kroppen. tur att missarna är här och myser med mig!

åh jag är segare än segaste! höstmys! jag älskar det här! och på söndag kommer det hem en liten nakenfis till oss. jag l ä n g t a r efter dig gosisen! lilla skrutten. har varit lite för många turer med nakenfisisar. men nu så. elva tusen fattigare. men som jag sa tidigare, så får man så himla mycket kärlek. och pengar kommer och pengar går, men kärleken den består! ♥

ska ta och dra av med dammsugaren nu, det "glömde" jag igår, och med tre hårbollar här hemma så är det verkligen på tiden nu. vi dammsuger varje dag, så ja dammsuga var det! sen duscha och hoppa i myskläder som är varma, tror saga vill leka i parken en stund! nej hurru ni ni, vi hörs senare, hoppas ni får en bra dag/kväll och mår bra!

puss&kram!





Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Fotograf i Västervik

Åh, blev det Julian eller har du varit o tittat på en annan? Kändes det inte rätt med den röda? Pussar o ha en mysig kväll!

2010-09-30 @ 13:57:58
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Doris

Oh my God! CUTENESS OVERLOAD!!!! Lillebrors-fisen är så bedårande underbar! Jag förstår att han är välkommen och älskad <3 Ha en mysig kväll på jobb gumman. Puss!

2010-09-30 @ 14:36:00
Postat av: Kuno

http://open.spotify.com/track/4Qt4pvdEUh8eBrd1gPpLKC



Idol-Jays band =)

2010-09-30 @ 14:39:34
Postat av: J e n [fotografi] - Fotograf i Västervik

Åh gumman, så glad jag har dig! Jo känns lite bättre nu. Tack! Skulle aldrig kunna släppa ut de iaf.. mina bebisar. Bland alla elaka, usch!



Va mysigt att få hem en till misse! Lite "avis" på dig hihi, är jätteglad för din skull att velandet är över nu och att du får en till att gosa med! Längtar till jag får träffa alla dina myskatter :)



PUSS!!

2010-09-30 @ 15:09:22
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Grattis till den lille! /kattnörd

2010-09-30 @ 15:45:05
URL: http://akadia.blogg.se/
Postat av: Michael Cresté

Naaw dina katter är så sjukt söta :) Cuteness overload! Fan vad jag börjar sakna min kissekotte alltså :(

2010-09-30 @ 18:22:58
URL: http://michaelcreste.com/
Postat av: Johannas ordsamling

åh, verkligen en sötnos. ett hem med katter är ett riktigt hem, man känner sig så välkomnad!



Hur mår du? <3

2010-10-01 @ 14:50:54
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback