thaimat och hutter

dom har glömt att sätta på värmen i huset. eller så är dom för snåla :p jag vet inte. en sak vet jag och det är att det är riktigt kallt. har strumpor i mina fårskinnstofflor, mysbyxor och en svea tröja på mig. men fryser! funderar på att hoppa i ett bad snart (det värmde verkligen upp mig i morse) och sen sätta mig och läsa en stund och kolla på ett avsnitt av o.c innan jag beger mig hemifrån till mamma.

just nu sitter jag och äter thaimat. starkt och gott. och bredvid mig sitter måns och spinner 10 cm ifrån mig på bordet (buskatt jag vet) på ena sidan på golvet precis nedanför sitter doris och tittar upp och på andra sidan sitter lucifer och sträcker sig upp i mellanåt och petar till mig på benet. jag älskar mina katter. mer kärlek än såhär går lixom inte att få. jag älskar min underbara familj. ni är mitt allt <3

håller på att mejla med en tjej som säljer helt nya dansskor i min stl. ist för tusen kr så säljer hon dom för 300.. och jag behöver nya dansskor! mina gamla är ja gamla och jäkligt slitna :p så ett par nya måste inhandlas! jag hittar då alltid saker att slösa pengar på..! varför är det alltid så?! (;

ska strax lägga upp bilder på doris när hon och jag badar. alltså ailien. men galet söt :D hon ser inte så munter ut men hon gillar faktiskt vatten. hoppar alltid i badet själv och plaskar runt.. sen tycker hon om att bli dammsugen. knäppare katt får man väl leta efter (; sista bilden är så himla sööt. haha. det ser ut som hon har långt hår på huvudet :D









Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Haha naaaw =)

2010-09-03 @ 19:05:49
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Doris

Men visst är det härligt att få mysa ner sig totalt i höstiga myskläder! De håller på och fixar med renovering av elementen här hemma nu, så jag får förhoppningsvis värme i lagom tid nu när sommarvärmen avtagit :)Hinner det bli kallt innan de är klara så ska jag båla igång 362 värmeljus varje kväll och gotta mig i en filt. Hade jag haft ett badkar skulle jag badat som lilla sötis-snuttis-Doris på bilden! Vilken underbar liten badanka <3 quack quack mjau mjau <3

2010-09-04 @ 02:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback