twenty five today !



stora dagen idag, liten börjar bli stor. men jag är fortfarande mitt hjärtas lilla prinsessa stod det i det söta födelsedagskortet. firande med sång och paket, tända ljus, alla katter och världens bästa presenter. en som jag velat ha och varit så ledsen över att den slutats tillverka. vad gör man då? jo beställer hem från usa! tack älskade älskade! ♥ här hemma bakas det tårta till mig. har jag sagt att jag älskar att fylla år? :D

ikväll blir det mysig middag på min favorit restaurang! längtar! och snart fika och mys här hemma. den här födelsedagen har varit underbar hittintills. tack för alla grattis! så glad (: bilden här uppe är dagen den 9 septemeber för 4 år sedan, då fyllde jag 21 år och höll på att göra mig fin till kalas! ruffs! ha en underbar dag! vi hörs senare. födelsedagspussar!



Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Iiih sötruffs! :) Jag älskar också att fylla år, längtar redan till februari haha :) Förstår inte hur alla andra kan hata att fylla år. Man blir ett år äldre ja, men man är ju inte äldre än man gör sig :) Puss! och grattis igen :) Ha en underbar kväll nu med din älskling o pälsklingar <3

2010-09-09 @ 15:18:23
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Grattis på födelsedagen! Hoppas att resten av dagen blir lika underbar!

2010-09-09 @ 15:26:08
Postat av: Marielle

svar: Hejhej. Jag använder mig ofta av färdiga actions, som jag sen ändrar runt i lite efter tycke och smak.

Dock är ju ett tips att göra ett nytt filling layer i mörk-mörk-blå färg och välja Execlusion som "lagerinställning", sen dra ner opaciteten en smula, det gör bilderna lite mjuka och "dassiga". Sen kan man slänga in en hue/saturation, dra ner saturation en bit och sätta lagerinställningen på screen och dra ner opacitet. :)

2010-09-09 @ 18:42:37
URL: http://mariellekarusell.blogg.se/
Postat av: Marielle

Med en enkel tulipan på bemärkelsadan, jag har den äran jag har den äran att GRATULERA :D!! Till en go tjej.

2010-09-09 @ 21:40:54
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Grattis! Hoppas du haft/har en bra dag!

2010-09-09 @ 22:45:10
Postat av: Ann-Sofie

Grattis i efterskott!!

2010-09-10 @ 07:39:07
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-10 @ 09:53:47
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Gumman, jag hoppas du hade en kanonfin födelsedag igår och att du får en superbra bjudning imorgon!!! Ska tänka på dig, önskar att jag var i Stockholm nu.. tänk, då hade vi setts imorn. IMORN! Well well, man kan inte få allt här i livet ;) Puss på dig sötnos!

2010-09-11 @ 02:41:41
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback