typsikt

det är väl typiskt att jag blir sjuk just nu! men hellre nu än när jag fyller år. idag ska jag vara hemma och proppa i mig nyttiga gojibär, dricka kanel & ingefära te (det är två olika påsteer som jag blandar och det är bästa kuren mot förkylning) jag har ätit mysig frukost med levande ljus medans jag läst egoboost som är riktigt rolig, man skrattar och gråter en skvätt här och där. och nu ska jag sitta i världens skönaste fåtölj med doris i famnen ovh titta på o.c. sen ska jag spendera dagen på mysigaste möjligaste sätt. och bara vila upp mig. tur att det bara var öppethus idag på dansskolan och tur att jag vägrar bli långvarigt sjuk :P jag bara vägrar! imorgon ska jag vara frisk sådeså! även om halsen gör skitont och jag knappt kan svälja så vägrar jag ^^

idag blir det en mysig hemmadag <3 vi hörs senare. puss&kram.



Kommentarer
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Åh hjärtat, krya på dig! Jag känner också att jag har nåt på gång. IGEN! Dumma förkylningstider säger jag bara! Hoppas du är frisk imorn! Puss!!

2010-09-05 @ 12:13:06
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Hej gumman! <3 Ja det har kännts så och christopher går o nyser hela tiden (han va sjuk innan mig också).. men hoppas inte det bryter ut en gång till.. usch. hoppas du kryar på dig snart! Idag kommer våra kompisar från kisa hit över dagen, de e nog på ingång :) vad gör du själv? orkar inte så mkt kanske :( saknar dig med! jag är jättesugen på att åka till stockholm nästa helg, men inte pratat med C än... tror inte det kommer bli men, har inte så mkt pengar nu heller.. men du vet att jag VILL iaf <3 puss puss!

2010-09-05 @ 13:13:28
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

stolarna var det också ja :) jo jag är nöjd med de (christopher e det väl så och så med). det enda e att de e väldigt statiska och drar åt sig ALLT hår. sen e inte formen på våra de bästa, men tror att de ni kommer köpa har bättre form (inte sett den formen nån annanstans än där vi köpte o även de har ändrat till den bättre formen nu). man måste liksom sätta sig från sidan på våra. svårt o förklara :) puss

2010-09-05 @ 13:15:31
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Doris

Naw =( krya på dig gumman! Du förtjänar att må bäst <3

2010-09-05 @ 15:11:14
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

hej igen.. skrev fel förut, menade såklart att man INTE kan sätta sig från sidan på våra stolar.. man måste dra ut de långt o sätta sig framifrån.. hoppas du fattar mina konstiga förklaringar! puss

2010-09-05 @ 18:34:06
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Marielle

Kan jang och Rödsolhatt i droppar med vatten.

2010-09-05 @ 22:30:20
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback