världens gulligaste födelsedagskort

min morfar måste vara världens gulligaste och bästa morfar. han bodde flyttade till sverige på 60 talet och träffade min mormor, åkte sen tillbaka till sitt hemland österrike när mamma skulle börja skolan och då började hon ist i en svensk skola. hur som helst. min morfar är så jäkla rolig och jag älskar hur han skriver "pussar och kramar" i varje brev och kort man får av honom "bussar och kråmar" haha. jag blir lika glad varje gång jag läser det. sötaste! han kommer inte komma till min födelsedag, men han kommer den 21 september istället. och jag saknar honom! var ett tag sen jag träffade honom. min söta måårfaaar :D och han valde ut ett kort med en adolf på :D







Kommentarer
Postat av: Doris

aaaaaaawwww så gulligt <3 Så mysigt att få kort <3

2010-09-07 @ 20:44:34
Postat av: J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

Naaaw så gulligt! Jag har varken morfar eller farfar kvar i livet... saknar! <3

2010-09-07 @ 20:48:57
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback