årets första grill picknick.

spontana paret drog ihop en grillkväll (: jag och alexandra från jobb som jag fått jättebra kontakt med, så kul! och vår alldeles egna toastmaster jon från vårt bröllop och älsklingen såklart :D jag tyckte alex skulle med mig och sebastian och grilla efter en inställd parmiddag ikväll pga av sjukdom vi skulle på. och hon var på. så ringde sebastian jon som sagt (: blev överdrivet mycket kött och laxfilé, stor sallad, vin, vindruvor, och cider till mig! satt på vårt överkast och lyssnade på musik och hade mys! sen blev det fika med tända ljus här hemma och nyss gick dom. ska tvätta av sminket och krypa i säng! för imorgon jobbar jag 7 - 16. tog extra pass i helgen. är ledig på både måndag och tisdag för då måste jag verkligen verkligen plugga! (: och ha massa mys med älsklingen på kvällstid efter hans jobb! imorgon öppnar jag jobbet. lite nervöst, men det går nog jättebra (: gick ju galant att stänga själv iaf (:

hoppas ni haft en mysig dag! jag är trött och revbenen värker. känns som dom håller på att dela på sig. aj. hur som helst. nu sova! puss!





















Kommentarer
Postat av: Fröken Tiger

Vilken underbar blogg ;) Kan bara säga att allt jag sett o läst om hittills fått mig på andra tankar.

Och det är spännande att få "hänga" med o se hur favoriten har det :) Eller nu finns d 3 favoriter :)

Njut o må!

2011-04-17 @ 15:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback