God morgon lördag!

vi låg kvar och myste länge innan jag hoppade i n i duschen och sebastian gick till affären och handlade juice, blåbärsoppa och mjölk. blev så sugen på kall oboy, mums! äggmackor med kaviar och kall chocklad. gud! vi ska snart sätta oss och mysa (: kan äta frukost en hel timme. sen måste jag sminka mig och fixa till mig. sen jobba jobba i 9 timmar. på måndag innan jobbet (börjar 16) och på tisdag när jag är ledig blir det toookplugga! haha. jag har inte hunnit nu i helgen. så det ska jag! och gärna plugga klart för veckan då. kommer titta i kors när älsklingen kommer hem :D haha. sånt är livet.

sen ska vi köpa stödstrumpor till mig. jag känner mig som en tant. har fått så vattenfyllda ben så det gör ont ): det pirrar och ja, myror i hela benen. och det blir inte bättre av att stå upp i kundtjänst hela dagarna.. vilket jag gör nu i helgen. mina tår ser ut som små prinskorvar :D haha. gulliga. men aj så ont. vad göra? bara gilla läget. tips!? ja tack. försökte hitta på nätet. det enda vi hittade var som sagt stödstrumpor och ev järn brist.. ska ringa barnmorskan och höra vad jag kan göra.

nu är frukosten klar (: mums! ha en supermysig lördag och var rädda om er! (: pusspuss!



mysa i sängen med alla katter på magen. dom ligger numera alltid nära magen. och det är tydligen så att dom känner att det ligger en bebis där inne. så gulligt ♥



Kommentarer
Postat av: Jennica

Låter som du fått en släng av RLS - du vet sånt jag har i benen. Det är ju vanligt att man får det som gravid. På mig är det ju tyvärr kroniskt. Det enda o göra mig för mig är att gå gå gå.. kram

2011-04-09 @ 15:57:34
URL: http://jenfotografi.blogg.se/
Postat av: Anna

Prova med stödstrumpor, det hade jag från tidigt i min graviditet, då jag jobbar i vården så är det mkt gå och stå hela dagarna. Mkt mkt skönt med stödstrumpor.

Gå till apoteket så hjälper de dig att mäta ut vilken. Storlek du behöver. Eller så mäter du vrist samt största delen på vaden själv innan du går upp ur sängen på morgonen. Lycka till! :) kram!

2011-04-09 @ 17:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback