I got love in my tummy - vecka 15.

god morgon! åh vaknade utvilad vid tio. helt underbart att ha massa tid på sig innan jag ska till jobbet. och efter idag är jag ledig i fyra dagar :D då blir det massa mys med älsklingen i helgen och sen måndag och tisdag ska jag plugga, gå ut och gå och shoppa nya converse! både röda vanliga och svarta skinn i slim modellen. måste ha vårskor! jag har alla mina nerplockade. uh. vet ej vart. uggs känns sisådär just nu (; även fast jag de senaste dagarna trampat rutn i mina lite för små vita converse.. som jag hade på bröllopet. hehe. mina fötter har blivit liiite svullna om man säger så. hm.

idag älskade bebis har du bott i min mage i 15 veckor. och om 3 veckor ska vi på andra ultraljudet hos ultraljudsbarnmorskorna. älskar att vi blev placerade på en privat liten klinik. så mysigt med levande ljus och hemtrevlig inredning och jättetrevlig personal. inte alls den där stela sjukhusmiljön! vi ska nog ta reda på kön och jag är bombsäker på att det liggen en hektor och växer i magen. känns så, sen dag ett vi fick reda på att liten flyttat in. ♥ ska bli så mysigt att få se dig igen! och nu ska vi köpa en film och mer foton. åh längtar!! tänkte fota magen lite sen ikväll och lägga upp här (:

tänkte äta lite rester från igår. pannkakstårtan mums!



våran skatt. suger på tummen :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback