kärlek




Vad heter ni?
Fanny & sebastian
Hur träffades ni? Första gången när vi var 12 år, sen hemma hos sebastian när jag umgicks med hans lillasyster jämt när vi var 15-16 år, ute, på fester.. och nu när vi var 25 år så sa det klick..
Bor ni ihop?
ja! i en mysig etta i stockholm. snart köper vi hus någon timme utanför sthlm :)
Har ni barn? Ja våran skatt i magen. bf 13 oktober.
Har båda körkort? Ska ta nu om ett par veckor. intensivkurs (:
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, och den var världens mysigaste!
Vem sa ”jag älskar dig” först? Tror vi sa det samtidigt,.. minns ej.
Vem är äldst? Sebastian
Vilka stjärntecken har ni? Jag är jungfru och sebastian är vädur.
Vem fyller år först på året? Sebastian
Vem är längst? Sebastian 1,94 cm och jag 1,70 cm
Vem sjunger bäst? jag höhö
Håller ni varandra i handen på stan? Det gör vi alltid ♥
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Det gjorde vi i 13 år (;
Blev du kär vid första ögonkastet? nej det blev jag inte.
Har ni någon speciell låt? ja! :)
Har ni varit utomlands tillsammans? nej, men bröllopsresa är inplanerad till japan eller indien.
Vilket är ert bästa minne? att få reda på att vi väntar bebis som vi verkligen ville. och vårt bröllop!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? lagar mat ihop, myser runt, kramas och tittar på tv/film.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nej
Blir ni lätt svartsjuk? beror nog på situationen. inget ännu.
Brukar ni bråka? vi är stressade över hus och att vi åkt på mycket nitlotter. och stress kombinerat blir bråk. ja, vi bråkar i bland. dock inget allvarligt (; sen har jag ett jävla humör i mellanåt. blir räädd för mig själv :P
Ringer eller sms:ar ni mest? mest sms, svårt att ringa under dagarna på jobb. 
Vilken är hans finaste kroppsdel? Jag älskar ju allt med honom!! hela sebastian är jättevacker!
Brukar någon av er prata i sömnen? Jag vet sen tidigare sovkamrater att jag alltid pratar i sömnen.. men sebastian sover så djupt så han hör mig inte :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback