nytt nikon objektiv

happy happy. en av mina killkompisar som är lika fotonerd som jag är säljer sitt helt sprojlans nya objektiv för mer än halva priset (: det har fått bra recensioner. det är ett Nikon DX AF-S Nikkor 18-105mm 1:3.5-5.6 ED VR. då kan jag sälja min D40.. för jag har lånat objektivet till min D90.. i sommar blir det bröllopsfotografering. då vill jag ha bra grejer :D

ang. sälja. jag ska sälja min nästintill orörda macbook.. jag har insett att jag är en pc människa. jag är trög eller bara för inbiten för jag vill och kan inte lära mig macen.. blir bara tossig (; så om någon är i köpamactankar. så kan ni få den till ett bra pris. har suttit vid den max 5 ggr (;

nu ska vi sussa. pankakstårtan vart lavvli. mums! min make har sex med maten. jag älskar ett citat ur en film vi såg nyligen. "would you please stop having sex with your food.." han mmmade så mycket när han åt god mat och ja, sebastian är likadan. mmmm. haha (; den blev mer än godkänd med andra ord! hihi.

puss&natti natt..



min kamera D90 och nya objektivet. med motljusskydd och uv-filter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback