Påskafton!

missade mitt tåg med ett par sekunder. att må illa på morgonen är iiinte kul. försöker vara aktiv och kunna röra på mig utan att kräkas. men det är svårt. nästa går om 20 min. skit också. tur att det inte är så mycket vi gör innan vi öppnar vid 8.. men det får inte hända sånt här. fast att påverka hur man mår är inte heller lätt.. även fast jag vill. hoppas ni mår bättre just nu iaf (:

idag är det som sagt jobb fram till 14, älsklingen kommer och möter mig så åker vi och möter upp helena & joakim. ska ringa ang. öppettider på caféna också.. röd dag idag ju. påskafton! mysig dag! (: är det inte öppet får vi väl äta en glass i solen någonstans? det löser sig! sen åker vi till mamma och firar påskafton! ska bli mycket mysigt! både jag och mamma är riktiga traditionare (; fast julen är såklart bäst! mysigaste!

ska kramas lite med älskling innan jag måste gå igen! hoppas eran dag blir till den bästa! och att ni får en mysig påskafton med allt vad det innebär ♥

puss!



kärlek! gör så snygga miner. solen rakt i ögonen (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback