pluggtisdag & örebro.

God morgon tisdag! hoppas att ni har sovit gott och är utvilade! kanske inte så många som är lediga idag, men jag är och jag njuter för fullt (: sitter och myser med lillfisen. måste verkligen komma på ett namn till honom. vi var lite inne på eliot. ska kolla igenom den där braiga namnappen på mobilen sen också (: har ätit frukost och pratat i tel med alexander. han fyllde år igår. ska dit på lördag och fira honom lite och fika. hälsa på måns också ska bli så mysigt jag har saknat honom! han har numera blivit en utekatt (: han trivs att bo i villa med trädgård och jag förstår honom!! snart snart har vi också en trädgård! så himla mysigt! så på dagen blir det alltså plugga. ska träffa en killkompis i stan också och ta en fika. och sen senare ska vi ta en "liten" roadtrip till örebro (: hämta lilla hedwig! ja den andra nakenfisen jag bloggat om nyligen. längtar! det är härligt med huset fullt av katter! :D jag sa det till sebastian igår. vilken tur att du är som jag. annars hade det blivit knasigt. vi vill ha en stor familj. bo på landet och ja. dit håller vi på och tar oss nu! jag är så lycklig att vi är vi. ♥

gårdagen var verkligen fin fin. vi åkte in till stan mitt på dagen och fika med tjejen som ska renovera och sy ny klädsel till vagnen vi köpt. satt ute i solen och drack jordgubbssmoothie och morotskaka och myste. perfekt varmt för klänning! hade en ljusrosa md svarta prickar som man knyter under brösten. och magen passade perfekt i den vida kjoldelen. hihi. vi kollade på tygprover, pratade lite och sen skiljdes vi åt-. så blev det ett besök på lagerhaus. köpte en svart brödbox som jag sneglat på länge. nu var den nedsatt till 149 kr. taget! köpte lite kylskåpsmagneter och lampan som jag fotade igår. sen gick vi och åt på texmex bar. tacos! blev en liten lunch/middag. köpte varsinn glass och åkte hem. sen körde jonas oss, sebastians kompis till kissen som vi hämtade hem (: kvällen spenderades med middagslagning, god krämig svamppytt och tända ljus. sen gick vi och la oss runt tolv. lillfisen har sovit hos mig hela natten. världens gosigaste! skedat och legat uppe vid mitt bröst och bara myst järnet! hihi. han verkar trivas väldigt bra redan. och idag får han en kompis i samma ålder (: fyra nakenfisar. iiih. älskar dom! älskar alla katter. men dom flesta som träffar sphynxen fastnar pladask. och det har vi!

nu ska jag plugga! ha en toppen dag så hörs vi sen! pusspuss (:





sitter och spejar i fönstret (: doris päls håller på att växa ut igen ♥ gosan!



Kommentarer
Postat av: M

Så otroligt sugen på en nakenkatt! Verkar ju helt ljuvlig! Och era katter är ju så underbart söta! Ser framemot att få se bild på nykomlingen senare ;)

Hoppas hon kommer trivas med resten också!

2011-04-26 @ 14:24:09
Postat av: Annica - mamma till Elias

Så stor Doris har blivit, mysigt med så många kissar

2011-04-26 @ 15:56:03
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Fangirl

Du och Sebastian planerar att starta en kattuppfödning med nakenkatter va? Jag tror jag läste det någonstans i bloggen..



Är lite nyfiken på de där nakenfisarna.. planerar själv att skaffa katt inom något år, och har en blivande sambo som är överkänslig mot pälsdjur, dock inte 100% allergiker.. så har tänkt på en sådan katt, eller sibirier, som också ska vara "allergivänlig"..



Om man får lov att önska.. skulle du inte kunna göra ett inlägg om sphynxkatten, vad du hade för uppfattning om dem innan du skaffade rasen och hur den har ändrats nu, varför du ville ha just en sådan katt, hur man sköter dem, om det är någonting särskilt man ska tänka på, hur de är i personligheten.. vad du har hört om allergier osv.. & vad de andra är för raser och hur man sköter dem med för den delen.. & namn och bild och vilken plats de har i er lilla familj, vilken som är busig och vilken som är lugn och sånt.. haha. I like cats :) Nejmen det hade varit roligt att läsa om!



Kram på dig och fortsätt njuta av ledigheten :)

2011-04-26 @ 17:48:27
Postat av: fanny

fangirl: absoluit gumman i will :) säkert ikväll eller så blir det imrogon! :) KRAM!

2011-04-26 @ 18:22:47
Postat av: fanny

annica. jag vet enorm. har aldrig sett en sån stor honkatt :D hihi.

2011-04-26 @ 18:23:15
Postat av: fanny

M: rasen är helt ljuvlig och jag älskar hur dom är. så jag förstpår att du är sugen. :) blev örebro i morgon ist så du får hålla dig liiite till :) kram

2011-04-26 @ 18:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback