sova

haft en jättetrevlig mysig kväll hos alexandra och hennes karl! (: grillning av flintastek, lax och kycklingfilé. hemmagjort somrig potatissallad med rödlök, oliver, färsk timjan och olivolja, vanlig potatissallad, beaneisås, tzatsiki, sallad. cider. öl till grabbarna. mums. vi satt ute invirad i filt. kallt! åt upp och gick in och värme oss på den sprakande öppna elden i spisen. så mysigt! sen fick vi skjuts hem. trötta! fast det blev fotosession här hemma (: måste dokumentera allt med mysmagen! jag älskar den. även fast jag inte kan ha några brallor längre :P jag kan iof ha leggings om jag viker ner dom långt ner. men magen är big big nu. och större blir den. hihi (: tycker den är så vacker! precis en sån mage jag trodde jag skulle få.  fotona är tagna med min nikon d90 och nya objektivet. love it! så nöjd (:

älsklingen somnade för typ två timmar sen. när jag redigerar bilder försvinner tid och rum och även fast jag inte lägger ner speciellt mycket tid på dom här bilderna (kurvor, kontrast, svartvitt..) så tar det tid (: intressen får gärna ta tid!

imorgon plugga mellan 11 och 13 och sen åker jag till stan och kikar i affärer. sen ska vi ha myskväll. bara vara. åh längtar! mycket måsten och det är helt underbart att bara få ligga och kela och gosa i sängen och vara tysta. älskar det. bara kramas och mmm. så fint ♥

nu - hoppa i pyjamas och snörja in fossingarna (: och bläddra lite i den där bonniers barnboken som sebastian kom hem med. sötsaken! sen sussa. doris & harry ligger redan och sussar i sängen med sebastian och julius ligger vid min mage under min morgonrock. lucifer på sin favoritplats i elementkorgen. jag älskar min familj! ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback