9 månader

är det inte lustigt hur vi kan ha en bebis hos oss när vi idag firar vår nio månaders dag och vår hector snart är en månad. ganska ovanligt tror jag iallafall. hihi. men jag och sebastian har väl aldrig direkt följt strömmen. så varför börja med det nu? jag bryr mig inte om vad andra tänker och tycker om oss. allt vi valt att stå för och genomföra det vi vill och säga ifrån när någonting inte känts rätt, och valt vår egen väg. nu är vi här. nio månader senare. vi viste båda två vad vi ville med livet och vi var på samma väg när vi tog upp kontakten igen. tänk om vi hade blivit varandras när vi träffades första gången när vi var tolv, undra hur mycket galenskaper och drömmar vi hade genomfört under årens lopp då. det har varit många fina stunder, djupa dalar och höga toppar genom månaderna. genom att följa sitt hjärta, bryta upp det liv man levt så länge så krävs det väldigt mycket mod, jag fick ett sms från en kurator jag hade under tiden vi låg på sös att hon tyckte att jag var fantastisk som vågade linköping, hon vet hur svårt jag har för att våga lämna en trygghet och kasta mig ut i ovishet. men sebastian är den finaste människan och mest omtänksamaste jag känt. med honom vågar jag allt det här. jag är nog drivkraften i vårt förhållande och personen som kommer med ideér. men utan sebastians trygghet och stabilitet och glädje hade jag aldrig vågat. vi kompliterar varandra på ett sätt som är för mig väldigt förbluffande. jag brukar vara van vid att man sakta men säkert växer ihop. med sebastian satt jag ihop med på en gång. här kan vi snacka "he take my breath away" för varje gång han tittar på mig bubblar den där känslan som bubblade i början med. han är mitt allt. vad mer kan jag säga.

grattis älskade sebastian på vår nio månaders dag. jag älskar dig!





Kommentarer
Postat av: Petra

Grattis sötnosar!!



Kram

2011-08-29 @ 11:14:46
Postat av: Annica - mamma till Elias

Grattis i efterskott på er dag och grattis till er lille son. Tyvärr har jag drabbats av hjärtesorg att jag inte har tagit mig för att skriva någon kommentar till dig men jag har varit in här och kikat lite då och då. Hoppas allt har gått bra med flytten och att lilla Hector mår bra. Kramar

2011-08-30 @ 11:54:41
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: matilda

åh vad ni är fina.

2011-09-02 @ 15:49:42
URL: http://cepeunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback