Du är helt underbar mamma!

Du är så helt underbar där du sitter med våran lilla prins älskling.
Tänk att han har världens bästa mamma som bryr sig om honom över allt annat i denna värld.
Du gör verkligen allt för att han ska ha det bra där han ligger numera i sin värmesäng, så skönt att han slipper kuvösen numera och att han klarar av att andas helt själv utan hjälp.
Allt som han behöver är dig min älskling, utan dig så klarar han sig inte, jag vet att jag inte skulle klara mig utan dig älskling och jag är så glad att jag har dig i mitt liv för du är helt perfekt.
Du är en helt underbar mamma, fru, livskärlek som får mig att le och bli helt varm i hela kroppen så fort jag ser dig.
Tänk vad mycket som har hänt sedan slutet av november älskling.
Det är en hel del vi har hunnit med du och jag, vi har gift oss, har en jätte söt liten prins och köpt hus.
Jag älskar dig verkligen och kommer alltid göra det.
Jag behöver dig och Hector för utan er skulle jag gå sönder.
Jag saknar dig massor nu när du sitter och matar Hector som är ett riktigt matvrak, men vilken tur att du har möjlighet att ge han mer mat än han behöver. Det är inte alla mammor som kan åstadkomma det du kunde redan efter att han föddes nu för en vecka sedan. Jag är så stolt över dig, ord kan inte beskriva hur mycket!
Du är verkligen helt underbar på alla sätt!
Jag är verkligen glad över att jag har en så underbar fru och en så beskyddande och omtänksam mamma till min lilla son, jag vet att du kommer verkligen göra allt för honom och se till att han får en helt perfekt uppväxt oavsett vad som händer!!
Du är underbar som älskar våran son så mycket! jag älskar dig för evigt! //Din Sebastian


Kommentarer
Postat av: Petra

å. jag börjar gråta för det är så fint...

2011-08-08 @ 09:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback