svinalängorna

god kväll fina ni! hoppas ni mår toppen! jag mår bara bra (: kroppen har återhämtar sig riktigt bra. snart är bulan på magen helt borta :O blir nog ingen sån "hängsäck" ^^ och eftervärkarna blir bara mindre och mindre och nu behöver jag inte smärtstillande längre. riktigt skönt! vattnet i kroppen är nästan borta också och jag har vrister igen, halleluja. ett tag efter förlossningen såg det ut som att jag hade låtsas fötter, så jäkla svullna. kroppen producerade fostervatten fortfarande och ja, vi skrattade gott varje kväll när sebastian smörjde in mina fossingar :D riktigt gulliga var dom, hiihi.

idag har jag och mamma varit på söder och kutat runt, mysigt att träffa henne (: hon har varit i småland med min mormor och ja, jag har saknat henne! så vi tog en fika och pratade om allt mellan himmel och jord. mest hur min förlossning var. ska skriva en förlossningsberättelse någon dag. ska försöka imorgon. har fullt upp här, (: fullt upp med att mysa med min hector och sebastian! ♥

vi ska snart krypa ner under täcket på vårt rum och mysa och titta på filmen svinalängorna. har velat se den i flera dagar nu, men vi har varit så trötta ^^ men nu så. har prioriterat att umgås med varandra istället och njutit av att bara vara nära. åh jag älskar det! ligga och titta in i varandras ögon och säga hur mycket vi älskar varandra. ♥ sebastian är verkligen verkligen en underbar make och framförallt en urmysig pappa. vilken fin människa han är mot hector. jag är så trygg med honom och hur han är med hector. jag litar blint på att han alltid kommer finnas där för honom och ta väl hand om honom, ingen tvekan. så glad att vi skaffat hector! dom gör mig lycklig!

idag fyllde vi i massa viktiga papper, bla till försäkringskassan om tillfällig föräldrar penning. skönt att det inte räknas av på dom vanliga dagarna sen. och sen fyllde vi en blankett om hectors namn :) hector norton oscar cobert. lillfisen! alla här på avdelningen tycker att hector är så fint namn (: och vi håller med, hehe. ballaste bebisen ^^

så, nu blir det filmmys! vi hörs imorgon (: ta hand om er! puss&kram!!



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, hittade din blogg på styleroom och såg din bild på vardagsrummet. Undrar var du har köpt dom där vita kuberna du har på väggen. Skulle bli enormt tacksam om jag fick svar på det via mailen eller något :D



Och när jag ändå är inne här. Grattis till bebben :)

2011-08-11 @ 18:17:48
Postat av: Tessan, mamma till Alicia snart 2 år

Åh Hector är så fint namn och det passar verkligen in i eran familj. :)

Jag är jätte glad för eran skull att Hector får bo nära er nu. Det är ju så betydelsefullt för er alla <3 Det är så mysigt att se bilder på er. Jag blir så varm i kroppen och glad :) Det är bilderna som får mig att längta ännu mer efter andra bebisen. Det är nåt speciellt när dom är spädbarn. Jag tycker det känns som om ni har varit föräldrar länge. Ni kommer bli jätte bra föräldrar åt Hector. Han kan skatta sig lycklig som har en sån fin mamma och pappa som älskar honom över allt annat i världen! Älskar dig gumman! Pussa Hector från mig och hälsa pappa Sebastian <3<3<3

2011-08-11 @ 22:20:08
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback