Platt som en pannkaka

Min mage har gått tillbaka helt efter min kanonkula som verkligen var stor. Ingen är gladare än jag för jag fick höra från höger och vänster hur skinnet skulle hänga och dingla efter. Olika på alla så det är mer eller mindre omöjligt att jämföra. Sen finns det ju andra spår efter min graviditet som jag kanske inte är hundra procent nöjd med. Men sen är det ju så. Jag skulle kunna se ur hur som helst för att nu få ha honom här. Jag älskar min kropp mer nu än innan. Jag har alltid varit mager och nu väger jag äntligen så som jag vill.


Kommentarer
Postat av: Linda

Du e hur fin som helst! Jag är en av dom stackarna som lyckats få en ordentlig hängmage :( men men, de kom ju värdens finaste grabbar ur den så det stör mig inte så mycket, ja e glad ändå :)

Puss o kram

2011-12-06 @ 21:16:48
URL: http://brincken.blogg.se/
Postat av: Annica

Visst är det så, att det är olika för alla. Min mage blev också platt ganska snabbt efter graviditeten och jag har inte heller något löst skinn ej heller en massa bristningar

2011-12-06 @ 21:39:48
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: kajsa

Oj vad magen tagit ihop. =) skönt o slippa hängmage hihi

2011-12-06 @ 21:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback