kök och matrum.















































vi är jättejättejättenöjda med köket :D spottarna i hålet min duktiga make gjorde för att koppla ihop rummen lite blev riktigt bra med dimmer på. och så är det dimmer på spottarna i taket (: jag har målat upp vår enorma väggkalender i 20*20 cm rutor. det är 31 stycken plus några extra (: ska skriva ut "this month" på datorn och sen göra mallar och måla upp bokstäverna över rutorna (: sen är det bara att börja planera (; nu är köket helt klart, nu fattas bara täcklister. och det tar vi tar i efter nyår (: därefter blir det badrumsrenovering! tjohooo!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint kök! Visst går det att skriva på dom där svarta fyrkanterna? Har för mig om att jag har sett det i nåt annat inlägg som jag inte hittar nu ;) vad är det för material, vart har ni köpt det o vad skriver ni med? /Anna

2012-03-09 @ 07:43:06
URL: http://noregrets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback