friday im in love

så mysigt med fredag! solen skiner, stora vackra snöflingor dalar ner utanför fönstret, himlen är blå och jag njuter massor! (: sitter med mitt sista delprov i pyskologi b. jäklar va skönt det ska bli att avsluta den här kursen. ikväll ska vi ha massa lovetime. så slutprovet gör jag på söndag. det får man, och det ska jag utnyttja ^^

vaknade med frukost på sängen av världens bästa make! massa mysiga pussar innan han åkte till jobbet. så somnade jag om och vaknade tolv. jag sover och äter hela tiden (: sover minst tolv timmar per natt, inatt blev det ännu mer. och min hud ser ut som en babyhud vill jag meddela. sömn är toppen. synd bara att man hinner med så lite nu förtiden, men det är det värt för att slippa sova bort hela dagarna också. behöver sova mycket nu helt enkelt (: bara att gilla läget. and i do.

idag slutar älsklingen halv två, så halv tre är han hemma. blir lite ompackning i vår väska och sen sticker vi och bor på hotell. supermysigt ska det bli. bra start på helgen ♥ vi ska bo på clarion sign som vi bott på innan, ääälskar deras sängar. åh! sover som en prinsessa! (: det blir massa mys i deras uppvärmda utomhus pool på taket och bada bastu (varför heter det bada bastu? är det för att man blir plaskblöt..?) hur som helst. ta en avsvalkande dusch efteråt och svepa in oss i deras mysiga morgonrockar och gå till hotellrummet igen. vi fick ett av de bästa rummen för mindre pengar. toppen! rummet under sviten för 1790 kr. (: ikväll efter att vi gjort oss iordning så blir det stan med mongolisk restaurang. man väljer råvaror av det man vill ha och sen tillagar kocken det på plats, jum jum. ät så mycket du vill. det gillar jag & bebis! ♥ fast jag kan inte äta så mycket, blir mer måltider bara. doggybag? (; och massa mys på hotellrummet såklart.

så ser våran fredag ut. lördagmorgonen kommer bestå av himmels hotellbreakfast. mums! (: sen ska vi träffa håkan, fotografen ni vet, blev aldrig av igår. och på kvällen vill jag bara slappa. poppa lite popcorn och slänga på en film och gosa med levande ljus i soffan.. ljusen får gärna stå på bordet dock (; söndag ska sebastian vara tutor (homeschooling) åt en tjej på gymnasiet. sebastian jobbar på en högstadieskola. och det här är perfekt som extra knäck (: så medans han sitter med henne, så kommer jag slita med mitt slutprov. söndagsmiddag har jag redan röstat fram: tacos. min man har förtillfället ingen talan när det gäller vad vi ska äta. är jag sugen så är jag :P tur att vi tycker om samma mat (;

nu - fortsätta med provet. och sen packa om hotellväskan! ha en underbar helg fina ni. och självklart hörs vi igen på lördag! ♥ mys ordentligt, det ska jag!

puss&kram!





Kommentarer
Postat av: sebastian

Denna dag har varit perfekt, lugn och skön! Solen skiner och snön liger vit! Kommer bli helt underbart ikväll älskling, längtar tills vi är på hotellet och sedan äta super god middag :)

Du är världens bästa fru, hur skulle jag klaramig utan dig?!

Jag älskar dig!! <3

2011-02-18 @ 13:58:56
Postat av: sebastian

Denna dag har varit perfekt, lugn och skön! Solen skiner och snön liger vit! Kommer bli helt underbart ikväll älskling, längtar tills vi är på hotellet och sedan äta super god middag :)

Du är världens bästa fru, hur skulle jag klaramig utan dig?!

Jag älskar dig!! <3

2011-02-18 @ 13:59:21
Postat av: sebastian

Denna dag har varit perfekt, lugn och skön! Solen skiner och snön liger vit! Kommer bli helt underbart ikväll älskling, längtar tills vi är på hotellet och sedan äta super god middag :)

Du är världens bästa fru, hur skulle jag klaramig utan dig?!

Jag älskar dig!! <3

2011-02-18 @ 14:00:11
Postat av: sebastian

Denna dag har varit perfekt, lugn och skön! Solen skiner och snön liger vit! Kommer bli helt underbart ikväll älskling, längtar tills vi är på hotellet och sedan äta super god middag :)

Du är världens bästa fru, hur skulle jag klaramig utan dig?!

Jag älskar dig!! <3

2011-02-18 @ 14:00:16
Postat av: sebastian

Denna dag har varit perfekt, lugn och skön! Solen skiner och snön liger vit! Kommer bli helt underbart ikväll älskling, längtar tills vi är på hotellet och sedan äta super god middag :)

Du är världens bästa fru, hur skulle jag klaramig utan dig?!

Jag älskar dig!! <3

2011-02-18 @ 14:01:23
Postat av: Madde

Jättefin bild på er. Grattis till bebis i magen och giftemål! Jag brukar titta in 1ggn i veckan numera och oj vad mycket man missar. Är nog bäst att börja kika in flera ggr om dagen så man hänger med ;) Kram

2011-02-18 @ 19:18:47
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback