när två blir tre

på första försöket, helt otroligt. det obeskrivliga, underbaraste, finaste, vackraste som kan hända två människor har hänt. och vi är så jävla lyckliga! jag trodde inte att jag kunde bli lyckligare. men så fel jag hade. i min mage växer våran älskling ♥ därinne, änsålänge väldigt liten knappt en centimeter. och vi har inte ens gått över riskveckorna. men det spelar ingen roll. för vilken kärlek och lycka vi delar. det är helt fantastiskt. folk ser på mig att jag är gravid. det lyser om mig, och är ett lugn över hela mig får jag höra. och jag känner lugnet i mig också.

både jag och sebastian blev riktigt förvånade när vi insåg på akuten förra veckan att vi väntar vårat första barn. jag är väldigt tidigt gången. bara fem veckor, går in i sjätte snart. men tänk att bebisens hjärna redan började utvecklas i vecka tre. vi är så otroligt lyckliga, och det går inte att beskriva den känslan vi delar. att det verkligen obeskrivligt. att träffa sebastian var det bästa som någonsin kunde hända mig. nu börjar livet på riktigt. total lycka! på lördag gifter vi oss, och med oss i kyrkan är det inte bara två barn, utan tre. vi älskar dig obeskrivligt mycket redan. och vi pratar om dig hela tiden. sebastian kommer bli en helt underbar pappa. och jag kommer aldrig aldrig tillåta mig själv att misslyckas som mamma. den här dagen har jag sett fram emot i flera flera år. och nu är den här. den 14 oktober är det satt. vi får se. då blir det en våg (; hihi.





Kommentarer
Postat av: Leah

Grattis, grattis, grattis till er! Vilken rolig nyhet, stort lycka till! =D



Kramar

2011-02-08 @ 17:02:25
Postat av: Anonym

Grattis .. :)



Jag är också gravid, i vecka 8.. men jag vågar inte skriva om det i min blogg än..

2011-02-08 @ 18:17:33
Postat av: Anonym

kan ju föresten tipsa om en jättebra sida för barngrejer, hittade enligt mig perfekta barnvagnar där.. :D www.annaaxel.se/

2011-02-08 @ 18:42:44
Postat av: Marielle

Men Fanny:D! Jag blev så glad att håret på min kropp reste sig, att mina mungipor inte kunnat gå ner ännu och lyckan för er del framöver. Jag önskar er ALL lycka och all välgång. Att det går hela vägen och att du får en fin och bra graviditet. GRATTIS underbara du<3.

2011-02-08 @ 19:21:50
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej vad roligt!! garttis grattis grattis :D

2011-02-08 @ 19:23:46
Postat av: Madeleine

Hej

ååh...STORT grattis,=D Jag hoppas verkligen allt går riskfritt..Det växer en liten människa inom dig,jag längtar tills jag får uppleva samma känsla :)

All lycka till er.

Kraamar <3

2011-02-08 @ 19:34:06
Postat av: Evelina

Men ÅH!! Stort grattis!! Ni har en helt fantastisk tid framför er. Kärleken till sitt barn slår verkligen ALLT annat :-)

KRAM

2011-02-08 @ 19:59:48
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Annica - mamma till Elias

jag misstänkte det när du tidigare skrev att det slutade lyckligt på akuten, ååå vad roligt att ni är med barn =) Jag blir så glad för er skull att jag knappt vet vad jag ska skriva. Jag önskar er all lycka och mer därtill =)

2011-02-08 @ 20:28:08
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Amanda

G R A T T I S Fanny, vad roligt!

2011-02-08 @ 20:34:10
Postat av: Marit

Hej Fanny!



Ett stort grattis till bebisen magen!!! Gud vad underbart! =)



Känner inte dig personligen men jag är helt säker på att du kommer bli en superbra mamma! Du har en så positiv inställning och verkar vara en sån fin person!



Grattis igen och hoppas ni får en fantstisk bröllopsdag också! =)



Kram/Marit

2011-02-08 @ 20:42:29
URL: http://mysweethome.blogg.se/thehavenofelves
Postat av: jessica

Åh, vad fantastiskt! Blir jätteglad att läsa detta trots att vi inte känner varandra :) Stort grattis till er båda. Massor kramar!

2011-02-08 @ 21:07:59
Postat av: Ann-Sofie

Grattis Fanny! :) Så roligt!

2011-02-08 @ 21:16:15
Postat av: Fangirl

Grattis :) Hoppas nu att allt går bra!

2011-02-08 @ 21:18:47
Postat av: Natalina

Grattis :)

2011-02-08 @ 22:23:17
URL: http://natalina.se
Postat av: Emma, Mamma till 2

2011-02-08 @ 22:35:26
Postat av: Rebecca

Grattis! Vet precis hur det känns att få se den lilla bönan med pickande hjärta. Det är obeskrivligt! Jag fick tyvärr missfall senare, men jag håller alla tummar för att ert lilla pyre stannar kvar! <3

2011-02-08 @ 22:35:26
Postat av: Emma, Mamma till 2

Grattis gumman...

O grattis till blivande pappan Sebbe!



Ett barn är det bästa man kan önska sej!! Lycka till o hoppas allting går bra..



Kram kram

2011-02-08 @ 22:37:07
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: Susie

Grattis igen min älskade vän. jag älskar dig och är superglad för er skull. Ni kommer verkligen bli underbara föräldrar. Har ju inte träffat Sebastian ännu, men han verkar vara en toppenkille, precis som att du är en toppentjej = Toppenföräldrar <3

Fan vad glad jag är!!! Åååååh.. :D

2011-02-08 @ 22:57:25
Postat av: Felitchia

Grattis till det bästa i världen!!

2011-02-09 @ 09:44:51
Postat av: johannah

ojoj, GRATTIS! själv är man gravid i snart vecka 43!! haha, har gått två veckor över tiden.. om du tycker att det går långsamt nu kan du bara tänka dej hur det är att gå över tiden! (;

2011-02-09 @ 12:24:02
URL: http://jojigirl.blogg.se/
Postat av: Petra

Men kära du! Vad roligt! Åh. vad glad jag blir. Tänk, jag som oroade mig för magen din, å så var det något underbart som vilade därinne! Du kommer bli en toppenmamma, för du är så fin och klok och du har så mycket livserfarenhet och livsglädje! Barnet kommer bli överöst med kärlek! Du förtjänar verkligen detta! Åh vad glad jag blir!

KRAM

2011-02-09 @ 16:56:34
Postat av: Petra

Helt otroligt fin bild. Så kärleksfull och öm.



Kram

2011-02-09 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback