skräckfilmsmaraton

blev ett litet uppehåll, har haft sockervadd i skallen ett par dagar. men nu är jag tillbaka. liiite piggare (: och mycket gladare (: haft lite svacka, och som jag skrivit innan, så låter jag mig själv ha det. . bara vara. och nu mår jag mycket bättre! skönt!

vi har hunnit med en del sen sist. varit och storhandlat tillsammans för första gången :D det var mysigt även fast jag var en jäkla surtant ett tag och klagade på allt. alltså vad är det med dom här hormonerna..? det bor en liten röd sak med horn inom mig. blev fly förbannad på en tant som kom fram och klämde på min mage när jag skulle in på damernas. åååh. när ska du ha. mitt svar blev "jag är bara tjock" hon tittade konstigt på mig. men jag viiiill inte att fritt språngade människor kommer fram och klämmer och klappar på magen. den är inte så stor än, visst det syns, mer än vad jag trodde att det skulle nu, men iaf. kan man inte fråga..? jag brukar vara trevlig, men jag har mina dagar.. och jag skrämmer mig själv. på riktigt.. ska försöka hålla humöret lite stabilare och inte koka lika mycket inombords (; så blir det nog bra det här. går sånt här över..? hur som helst, vi har massa godsaker i frys, kyl och skafferi. idag åt vi skinkpasta med svamp, smälte i munnen. mums mums!

just nu står darling och skivar upp melon, äpple och passionsfrukt. vi ska titta på massa skräckfilm och thrillers. ska bli jättemysigt att sitta uppkrypen med älsklingen i soffan under en filt ♥ filmerna verkar riktigt bra också! idag har vi bara tagit det lugnt, planerat för veckan. för imorgon kör vi. älsklingen är ledig en heeel vecka och vi ska åka och titta på några hus, bla det här. det tycker vi verkligen om, åh, så himla vackert. och mysigt på insidan. måla allt vitt vitt vitt. inuti. funderar på svart på utsidan (; får se. sen ska vi till mvc för första gången, mys! vad vi längtar :D och hitta på massa annat mysigt. umgås och kramas och sånt :D sen ska vi få hit mäklaren igen med fotografen och få ut den här lägenheten på försäljning. dom säljs så himla fort här, så det är egentligen ingen brådska, men eftersom vi vill hinna fixa och renovera huset innan bebben kommer så är det dax att börja nu (: har sparat massa inspirationsbilder till bebisens rum ♥ kommer bli så himla mysigt! åh vad jag längtar! :D

nej nu ska jag hålla mitt allt sällskap i soffan och käka frukt & titta på film ♥ ha en mysig söndagskväll nu och var rädda om er!







halv två härom natten kom jag på att jag ville baka scones. sebastian hade somnat, men jag väckte honom med den här nattfikan, han blev jätteglad :$ gott & vääääldigt mysigt! ♥



Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Haha, du är så söt "jag är bara tjock".



Här var det aldrig några främmande människor som klämde på min mage och gravidhormonerna kände jag aldrig av. Väldigt skönt måste jag säga.

Vad roligt med massa husvisningar, själv sitter vi och kollar efter lgh dagarna i ända. Stora kramen till dig =)

2011-02-28 @ 09:01:16
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback