tacos

älsklingen min, världens bästa sambo, pojkvän, make och snart pappa står i köket lagar goood tacos. gud jag är så himla hungrig. jag gör ingenting annat än sover och äter och mår illa just nu och jag läängtar tills jag är mer mig själv, för just nu är jag allt annat än rolig mot min omgivning känner jag. och sebastian är helt fantastisk. vet inte vad jag skulle göra utan honom. han är min klippa! jag älskar dig så jävla mycket älskling! ♥ han gör allt, passar upp och fixar och donar. jag vandrar från sängen till toaletten, jag till och med äter liggandes :P fast nu när vi ska äta middag, tacos, så ska jag minsann sitta vid middagsbordet. hihi. riktigt sugen på tacos nu. ska bli så gott (: levt på kardemumma skorpor med ost och blåbärssoppa idag och mariekex. det enda som gått ner. känner mig bakis dygnet runt. ända gångerna jag inte lider av illamående är när jag sover, så jag sover som sagt mer eller mindre hela tiden. så ni får ursäkta den tråkiga bloggen just nu. men jag är graviiiiid och jag är helt färdig, slut som artist. tur att det här går över säger jag bara :P

har suttit och tittat igenom alla vackra bröllopsfoton nu en stund. herregud dom är så himla fina. ska lägga upp alla extra fina i ett album sen på fb, så länkar jag så ni får se. blir påtok för många här annars (:

nu ska vi ha myskväll. som jag längtat! ha det supermys nu, så hörs vi (: imorgon börjar min relgionkunskap.. jippi not, men det är bara att gilla läget ^^ jag ska fan ha mina betyg klara i juni, sådeså (: imorgon ska jag alltså bara ta det lugnt och plugga, på tisdag ska jag och ann till stallet och rida, ska bli så mysigt (: hoppas jag inte får kräkattack bara :P vi har gjort så mycket mysigt hon och jag den senaste tiden. senast vi var ute bjöd hon mig på sturehof.. vi käkade skaldjursplatå för 3000 spänn, snacka om att jag kände mig bortskämd :$ fina vänner man har ♥ "jag vill ju skämma bort dig gumman, det är du värd" hihi :D

nej, nu är middagen färdig (: må väl och ha massa mys nu! puss&kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback