du äger mitt hjärta.



myslåt

jag älskar när du tittar på mig sådär och ler med ditt vackra leénde. jag älskar när du tar i mig och håller om mig och får mig att förstå att det är precis i din famn jag ska spendera resten av mitt liv. jag älskar när du väcker mig med en mysig puss och säger att du älskar mig. jag älskar dina miljontals fräknar på dina axlar, försöker räkna dom varje natt när du somnat. jag älskar hur du får mig att våga leva lite extra och uppmuntrar mig till att ha roligt och träffa vänner. jag älskar att du blir glad när jag är glad. jag älskar att du tror på oss lika mycket som jag tror på oss. jag älskar att du inte är inrutad och lyssnar på vad alla andra tycker utan alltid följer ditt hjärta och dig själv. jag älskar att du tar vara på varje dag och gör det bästa av den. jag älskar att du varje dag gör allt i din makt för att jag ska må så bra som möjligt. jag älskar att du höjer mig till skyarna, men ändå får mig att stanna kvar på jorden så jag inte svävar iväg. jag älskar dina bruna ögon och ditt mellanblonda hår. jag älskar varje centimeter på din vackra kropp. jag älskar hur du får mig att skratta och släppa loss med dig. jag älskar att stå och dansa med dig hemma och sjunga högt. jag älskar att laga mat och baka ihop med dig. jag älskar att ha både djupa och ytliga diskussioner om livet ihop med dig. jag älskar att vara nära dig och älska med dig. jag älskar att kyssa dig när alla ljud och alla runtomkring bara upphör och det enda som finns är vi. jag älskar att du alltid vill berätta om hur mycket du älskar mig till andra, och får mig att känna mig speciell. jag älskar att somna med dig varje natt och ligga och studera ditt vackra ansikte. jag älskar att du vill samma saker i livet som mig. jag älskar att du genomför dina drömmar och inte bara drömmer som många andra. jag älskar att du ger dig fan på att få andra att må bra. jag älskar att du är så otroligt omtänksam och genuint genom snäll. jag älskar att du är dig själv och har på dig det du känner dig bekväm och fin i, och inte tar åt dig av trångsynta kommentarer. jag älskar alla dina galna upptåg och tokiga idéer. jag älskar att du är du. för det är precis dig jag vill dela allt med, göra allt med och älska i evighet. och lite till.

vår kärlek finner inga gränser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback