good morning

segstartad morgon! vaknade inte ens av älsklingen sms när han var påväg till jobbet. mysig tradition det där, med massa gulliga kärlekssms varje morgon ♥ det gör dagen bäst! jag har precis ätit lunch. ska strax duscha och åka till jobbet. sen ikväll ska jag plugga och sen ska vi träna jag och min kärlek!

idag fick vi hem över 200 bilder på vår kärlek. här ska det sättas upp bilder vill jag lova. och äntligen får jag användning för dom helsvarta anslagstavlorna från granit! whii :D måste bara leta upp transparenta häftstift. ligger i någon låda. annars får jag köpa nya ^^ sånt behövs alltid.

fick en kommentar om att "anonym" vill se mig utan smink. så here we go. jag har mörka ögonfransar, så. hihi (; hoppas eran torsdag blir toppen. gud vad hände med den här veckan? var helt säker på att det var tisdag igår.. hrm. hur som helst. imorgon ska vi på bio och se "love and other drugs" ska bli myspysigt! (:

vi hörs sen! nu blir det duscha! pusspuss!















Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Åh, du är så otrligt vacker gumman! Du behöver inget smink ! <3

2011-01-20 @ 23:29:15
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback