hemmaspa och myspys

vi har det riktigt gosigt här hemma med tända ljus, nudistläger och ansiktsmasker, haha. jag älskar sebastians kommentar "haha du har brun utan sol i ansiktet" (; vi har jätteroligt ihop jag och mitt allt. vi har bara haft det myspys sen han kom hem! möttes upp i centrum och gick hand i hand hem. röjde lite och sen la vi oss och myste på sängen. planerade kvällen, kramades och så. blev rester från gårdagen. lasagnen. faktikst godare dagen efter! och panacotta till efterätt. lyx! har massa filmer vi ska välja och vraka i mellan strax. skönt att vara nyduschad, nypeelad och gjort ansiktsmask. blev en chokladmask för mig och en djuprengörande lermask för älsklingen ♥

vi är pigga och glada. jag var inte virus smittad, dock jäkligt undernärd. så jag ska på efterkontroll hos farbror doktorn (: 12 kg för lite och jag blir trött och hängig och lättare sjuk. jag äter som en häst tycker jag. är alltid hungrig osv. det måste vara nått galet. och det ska vi minsann ta reda på!

nu blir det film mys. ska nog göra en kopp te. och här nere kommer det extreeemt snygga kort på oss, eller inte ^^







Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Oj det lät inte bra =/ Hoppas farbror doktorn kan reda ut det

2011-01-25 @ 10:47:06
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback