Lördag

god morgon! hoppas ni sovit gott! (: jag vaknade för en stund sen, ska ner till affären och handla lite helgfrukost. alltid mysigt med lite extra god frukost på helgerna! och det har vi haft varje helg, så varför sluta nu. myspys! ♥ sebastian ligger och dansar och flamsar i sängen :P aldrig träffat en gladare spralligare mysigare människa. solstrålen lixom, haha. vaknar superhappy varje dag! underbaring (; han gör mig glaaad! åh! så ska "överraska" honom med en ordentlig frukost med smoothie, ägg, goda mackor osv osv. mums! jag är skithungrig!

igår var vi på bio. det är vår film nu, "love and other drugs" den påminde mycket om oss. sebastian stannar kvar och hjälper mig alltid trots mina upp och nerdagar. jag påminde mycket om tjejen i filmen tyckte han och jag tyckte han påminde mycket om honom. blev lite tårar och så. hihi. men den var verkligen bra! den ska vi köpa på dvd sen :D bestämde vi. innan var vi och åt på "pong" mums. älskar deras mat. gottgott! thaimat är bäst! och så träffade vi amie där av alla ställen, världen är då liten (; gick och köpte varsinn gigantisk godispåse efter middagen och uppepå det blev det en stor popcorn och cola (: kom i säng vid 03. låg och gosade och så. jag älskar dig sebastian!! ♥

idag ska vi fixa i lägenheten (inför försäljningen) och baka massa massa mandelmassa bullar och kanelbullar. gott! sen ska vi sy bröllopsklänningen och bara ta det lugnt ikväll. behöver det! imorgon kommer ann på middag här ska bli mys! (: och sen är det vardag igen. jisses vad tiden går fort. idag om exakt 3 veckor gifter vi oss! gissa om vi längtar! blir ett och annat glädjetjut varje gång vi pratar om det. hihi. älskade. längtar så!













Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej...

Härligt o läsa att du mår så bra,det ger hopp om att man faktiskt kan ta sig upp efter mycket skit.

O du har gjort bloggen jätte stilren o fin...men...är inte belive felstavat? stavas det inte Believe?? Man kanske kan stava det på olika sett? =)

Kraaamar

2011-01-22 @ 16:48:29
Postat av: fanny

madeleine: haha jag och min dyslexi. hm :$ så nu är dte fixat iaf :) tack att du sa till. och du kan! det kan alla! bara man vill. och frågar om hjälp när man behöver <3 kraam

2011-01-22 @ 16:52:42
URL: http://littlemissunshine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback