lunch

sitter och väntar på ann, hon är påväg hit sen ska vi åka och äta lunch ihop, ska bli mys (: hela dagen har gått åt att vara nyttig. har lyssnat på glad nittotals musik för att hålla mig pigg och det har faktiskt hjälpt hehe. här har ni listan jag gjorde. det var faktiskt bra musik på 90-talet :P och det tyckte man väl då med. hehe. lågstadiediscon it the shit (;

sen har jag sökt massa jobb. fått ett via en vän som jag kommer sköta hemifrån, bra betalat är det också. och sen ska jag provjobba på restaurangen på torsdag! yeey det rullar på. måste ha ett jobb innan vi flyttar. blir fan knapert med den lilla lön jag har nu :P

nu kommer hon! (: hörs sen. pyss.



favoritbild ♥



Kommentarer
Postat av: Annica - mamma till Elias

Hur går det med husletandet? Har ni hittat ert hus?

2011-01-25 @ 14:31:44
URL: http://annista.blogg.se/
Postat av: Elvira

Hej! Jag har läst din blogg ganska länge men får inte riktigt ihop det; det är slut mellan dig och Alexander? Förlåt om jag frågar, blev bara väldigt förvirrad. Du verkar lycklig iallafall och det är super. :)



Kram.

2011-01-25 @ 20:39:26
Postat av: Elisabet

Haha åh gillade 90-tals listan! Man blir ju lite nostalgisk...:P

2011-01-25 @ 22:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback