Lycka


lycka för mig är;

gå upp tidigt för att se solen gå upp på morgonen. dricka en stor kopp varmt te av min favoritsort. ha mina katter hos mig. gå på långa vinterpromenader hand i hand i kylan. sitta framför en sprakande brasa och titta in i lågorna. ligga i sängen och titta på bra filmer en hel dag. läsa topphälsa och få inspiration till välmående. laga god och lite finare mat och lägga upp fint och såklart äta upp den. gå ut i natten och titta på en vacker stjärnhimmel. lära mig nya saker. vara mig själv i alla lägen. få vakna upp av älsklingens vackra leénde, kramar och pussar. gå på ett träningspass och känna mig nyttig och piggare. överraska och överraskas med söta saker. se människor bli glada nära och kära men även främlingar. sitta en hel kväll och spela gitarr i ljuset av tusentals levande ljus. mysa i biomörkret. titta på norrsken i norrland. få vara nära sebastian och känna hans hjärtslag, värme och kärlek. rensa och bli av med onödigheter. ha ro i själen. känna trygghet och harmoni. ta ett varmt långt skumbad med levande ljus. fika i timmar på ett mysigt fik med en fin vän. gå min egen väg och lyssna på mitt hjärta. ge allt och få allt i ett förhållande. hemmaspa med massa produkter och mys. inreda och planera och renovera. gå på en sommaräng med solen i ansiktet och bra musik i öronen. vara allt annat än inrutad och konservativ. pussa på nakenkatternas nakna hud. gå ut på krogen och dansa i flera timmar. upptäcka, resa och se saker. utvacklas som person. få andra att må bra och vara sig själva fullt ut. när sebastian friade till mig var den lyckligaste dagen i mitt liv. 1 december in my heart forever. ♥

och mycket mycket mer. vad är lycka för dig?





Kommentarer
Postat av: sebastian

Du gör mig till den lyckligaste personen i världen! Jag älskar dig så jäkla mycket!!

2011-01-13 @ 08:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback