6 dagar till 200

tänk att liten hector har bott och växt i min mage i 200 dagar om 6 dagar. jag är så kär i den här ungen redan nu och jag älskar honom mer och mer för varje dag! vi delar någonting så vackert jag och sebastian och att få barn med just honom är det bästa bästa som någonsin hänt mig! jag älskar er! är det någonting jag varit noga med så är det att skaffa barn med någon som jag vet att jag vill leva med livet ut. jag vill ha en kärnfamilj. och samma vill sebastian. jag trivs så bra, känns som jag drömmer ibland. jag vill uppleva det där jag drömmer om hela tiden, att få ligga och ha våran fina son mellan oss i sängen och bara andas in hans bebisdoft och pussa på hans knubbiga små händer och kinder. jag drömmer ofta om hur han ser ut. och han är så himla himla vacker och söt! världens gulligaste! med stora bruna ögon med långa ögonfransar. brunt lockigt hår och knubbiga kinder. vi vill ha många barn. och jag är glad att vi inte väntade längre. 26 år kändes som en perfekt ålder. en perfekt ålder för oss ♥

jag är verkligen lycklig! låg och pussade älsklingen i nacken och klappade över hans solblekta mjuka hår och njöt när vi myste i kväll. lyckligt lottad som har den här fina människan i mitt liv. du kommer bli världens bästa pappa,. tvivla aldrig på det! jag har ända sen högstadiet när bebislängtan satte i gång lovat mig själv att välja den bästa pappan till mina barn. och vet du älskling, du överträffade alla mina önskningar!

jag älskar dig! jag älskar hector! jag älskar oss! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback