efterlysning

vi vill mer än gärna ha bilder på oss tillsammans med bebismagen i typ fina underkläder och morgonrock?! så jag tänkte höra. eftersom min kära vän johanna som fotar bor i norge och har liiite svårt att komma iväg från jobb och sånt för att fota, kanske det finns någon i sthlms området som vill träffa oss och fota oss? (: någon som är stadig på handen (; behöver såklart inte vara någon med jättemycket erfarenhet, men som har lite sinne för foto!

mejla mig isf på: [email protected]

KRAM!



Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

jag önskar Så att jag befann mig närmare hjärtat! kom till Norge, tss. Vad fint det vore! <3

2011-07-16 @ 14:20:06
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Pixie

Jag vet att du skrev att man skulle maila men jag skriver här istället. Jag kan fota er om ni vill. Har fotat en hel del och du kan få se mina bilder om du vill. Kram

2011-07-17 @ 21:26:03
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback