God morgon (:

god morgon allihopa! hoppas ni sovit gott! jag är faktiskt utvilad och det trodde jag inte med tanke på att vi kom i säng vid ett i natt. tvättade och hade oss i går. idag jobbar jag från nio och sen ska jag fika med mamma när jag slutat och uträtta lite ärenden. annars är dagen ganska oplanerad! mamma åker till min mormor uppåt i landet idag och hälsar på. så vi får fem dagar helt själva här. ska bli SÅ mysigt! ♥ så ikväll blir det antagligen middagsmys framför en bra film och ta det lugnt (:

igår efter jobbet åkte jag in till söder och lunchade/fikade med amie. vi gick till café muggen och åt varsinn hälsotallrik. sen blev det glass från lejonet och björnen på deras glassbar. mums! sen åkte jag hem och hämtade ut min iphone 4, fin den är. sådär så man knappt vågar ta i den. hihi. håller på att föra över alla appar som jag hade på 3an och det tar ett tag! det var väldigt många :P sen gjorde jag grekisk sallad och stekte kött till. åt med världens finaste och sen var det full rulle hela kvällen med tvättning och fixa här hemma.

hoppas ni får en underbart bra dag! så hörs vi mer senare. puss&kram.



bild tagen påväg hem från linköping. saknar det så ):



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback