God morgon måndag!

vilket uppvaknade jag fick idag. haha, tog över en timme innan jag hade fått balans i kroppen och huvudet. jag är van vid att vakna i lugn och ro utan att stressa. men så blir det när man stänger av alarmet och har bestämt att man ska få besök. fick en hel påse med fina bebiskläder till hector och det var mysigt att få träffa lina och hennes två barn. hugo är bara 7 veckor. "ska jag klämma ut en sån där" sa jag förskräckt utan att tänka på att dom växer väldigt mycket ^^ trött och upp och ner som sagt (;

men nu har jag vaknat till. sitter och jobbar medans jag shoppar bebissakerna jag la upp nyss. skickade sms till älsklingen som också tyckte om dom! så då blev det köp! mest jag som sitter och letar upp sakerna till hector, men att fråga är viktigt tycker jag ang allt som rör bebisen och allt annars med. att vara delaktiga är a och o. och jag vet att han känner sig delaktig! det har han sagt (;

dagen består alltså av jobb hemifrån och sen ja, det vanliga med middag osv (: tänkte försöka hitta på nått helt nytt tills middagen ikväll. nått som vi aldrig ätit. så ska sätta mig och lusleta recept senare! har precis slevat i mig en tallrik med havregrynsgröt och mjölk. cravings? jag har aldrig sett mig själv äta så fort någon gång :P och gott är det! gröt äter jag ofta! en riktigt bra frukost för mig är ägg i någon variant, äggröra eller kokta, graipfruit, en tallrik havregrynsgröt, juice och te. och någon macka med ost, skinka och gurka/tomat på. då är magen glad (: mat är viktigt tycker jag. men vi måste verkligen verkligen tänka på vårt matkonto,. då vi när månaden inte ens är slut har bränt över 7000 kr. BARA på mat. herregud. fast då har vi käkat ute också. men ändå. börja kolla på priserna hade ju varit en smart start.. hrm. och sen ingår sebastians snus i det där också. så nej. lite får vi nog tänka om!

vad ska ni hitta på idag? (: vädret är ju inte överdrivet roligt. så det blev bra med en hemmadag. jobbar i omgångar till och från i sex timmar, så det blir lite pyssel här hemma. plocka, planera och fixa och dona. ja det där vanliga (: jag älskar att vara hemma och bara mysa runt! lyx! speciellt när jag jobbar så mycket! ansiktsmask ska jag lägga och någon bra inredningstidning tänkte jag lägga mig och bläddra igenom på min "rast" ska ta och göra en kopp te och bre en macka. den där gröttallriken gjorde mig inte så värst mätt.

hoppas eran måndag blir till den bästa! så hörs vi av snart igen (: massa pussar&kramar ♥



mys här  hemma (: harry & julius!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback