jobb jobb

just suttit och mejlat mitt önskade schema till min chef. jobbet som jag jobbar med hemifrån är great! och bra betalt med. inte illa pinkat med 250 kr i timmen (: så nu har jag pysslat ihop både jobbtiderna från coop och det här hemifrån. lite pyssel är det allt :D och jag har lagt jobbtiderna så jag kan umgås med älsklingen också på kvällarna (: skönt med "eget företag" så man kan välja sina tider tycker jag.

har städat badrummet och plockat lite här och där. ska ta och kika recept nu för älsklingen är i centrum om tio min så kan han gå och handla! funderar på grekiska köttbullar med tzatsiki och en grekisk sallad till mums! jag är såld på sallader och frukt! jag är glad att det varit nyttiga cravings jag haft :P

hoppas ní får en jättemysig kväll (: var rädda om er! vi ska nog ta en promenad efter middagen, eller så kikar vi på någon film, eller planerar renoveringar. nått i den stilen :D

puss&kram!




längtar efter dig!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback