Lördagsmys

hej hej allihopa! (: hoppas ni mår lika bra som jag. haft en riktigt bra dag och än är den inte slut. vi har massor av mysigheter inplanerade ikväll. ska strax göra iordning en grönsallad med massa godis i. sallad är så gott! sallad och frukt äter vi mycket och det är jag glad för (: jag köpte massa revbensspjäll idag på jobbet. 29kr/kg. så blev en hel del kött jag släpade hem :P sen mötte älsklingen upp mig och vi köpte lite mer tills ikväll, så nu står han och mamma ute i köket och gör tzatsiki och förbereder. ska strax gå och hjälpa till (: sen blir det grillning av massa gott kött, sallad, potatissallad, vitlökssmör och tzatsiki i solen. mums! jag är hungrig!

sen har vi köpt chips och dipp och ostbågar tills ikväll (: ska bli supermysigt att krypa upp i soffan och titta på film och mysa med älsklingen. inte ofta vi har en helgkväll tillsammans :D så njuter det gör jag!

hoppas eran lördagskväll blir jättebra och att ni mår bra! (: PUSS&KRAM.







Kommentarer
Postat av: Pixie

Du passar verkligen i den där hårfärgen. Är jättesnygg i den. ^^

2011-07-03 @ 11:51:13
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/
Postat av: fanny

helena: tack gumman va glad jag blir :D

2011-07-03 @ 12:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback