permis

hej allihopa (: hoppas ni mår bra. jag är helt slut i kroppen efter permisen sebastian ordnade till oss. det kändes riktigt konstigt att gå ut i solen. men mysigt. vi började dagen med frukost på sängen ^^ härligt att bara gå till köket här och plocka på sig färdigbredda mackor, varm chocklad, te, kaffe, frukt, fil med massa olika tillbehör och juice. lite hotellkänsla.. eller inte (;

sen tog vi en dusch, klädde på oss och har varit ute i fyra timmar härifrån. det kändes ungefär som "vad skulle du göra om du hade fyra timmar på dig innan du skulle dö" och svaret blev enkelt. träffa katterna. för gud vad jag saknar dom ): nakenfisarna och doris och lucifer. doris pratade på som vanligt och tvättade mig massor ♥ och nakenfisarna fick varsitt bad, det behövdes ^^ vi har ätit lunch hos sebastians föräldrar, och vi har träffa mamma. sen gick vi ner i parken och satt oss i skuggan och åt mcdonalds och myste. sen blev jag trött. och nu är vi tillbaka här på rummet. och vilar. jag orkar inte så mycket märker jag. så det är bra att jag är sjukskriven. även fast det är lite rastlöst här i mellanåt, så har vi riktigt mysigt (:

ikväll ska vi lägga ansiktsmasker och titta på film efter middagen. det blir köttbullar i brunsås med potatismos. helt okej mat här faktiskt! man får inte vara för kräsen (;

liten mår bra i magen. han har ju inte så mycket vatten att simma runt i. men det fylls ju på hela tiden.. och ja, åker ut. mindre kul känns som man ofrivilligt kissar på sig. men såläge han mår bra, så står jag ut med allt. vi får se när han bestämmer sig för att komma ut. var helt säker på i natt, men han trivs nog bra i sin grotta (: och varje dygn är så värdefullt. att födas i den här vecka ÄR riskabelt, och att säga att vi inte oroar oss och har sjuk ångest är att ljuga. vi har gråtit många tårar, varit vakna många nätter och inte vetat vad som ska hända. men änsålänge så blir bara läget mer stabilt. sen kan det vända igen. ingen som vet, bara hector vet. förhoppningsvis stannar han i magen tills dom sätter i gång mig. men troligtvis inte. vi får se helt enkelt.

snart kommer mamma förbi med min mobil som jag råkade glömma hos henne och sen ska vi vila lite innan middagen. sen blir det mys ikväll (: ska planera klart köket också. för det är snart dax att beställa. det kommer bli så fint. det känns skönt att trots att det blev såhär, så håller vi oss till våra planer. behöver att någonting är som vi bestämt, annars blir det för mycket förändringar. och förändringar har jag fått gott om på sista tiden ^^ det är en del som hänt sen den 28 november när jag och sebastian blev tillsammans. åtta månader imorgon (: får se hur vi firar det :D

ha en jättemysig kväll och var rädd om er. puss&kram och tack för era kommentarer. dom värmer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback