59

1. Hur gammal är du om fem år? 31 år, jisses!
2. Vem var den sista du träffade? Min mamma
3. Hur lång är du? 170 centimeter.
4. Vilken var den senaste film du sett? Tecknade filmen trassel (:
5. Vem ringde du senast? Sebastian

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "också hungrig, ska äta frukost nu. smaklig måltid puss " älskling
7. Vad är dagens planer? jobba jobba jobba! och har planerat vårt nya kök (:
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? spelar ingen roll, beror på vad jag gör.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Nej dom är inte tillsammans.
10. När såg du senast din mamma? Idag!

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna/bruna. bärnsten..
12. När vaknade du idag? 09:15
13. Har du någon gång hittat en katt? Hittat många katter..
14. Vilken är din favoritplats? Hemma i vårt hus!
15. Vilken plats föredrar du minst? Kan vara vart som helst bara jag är med rätt människor.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Bor i en egendesignad villa med sebastian och våra barn och har egna företag och mår bäst (:
17. Vad skrämde dig som barn? att mamma skulle dö.. var jätterädd för det.
18. Vem fick dig att skratta senast? älsklingen igår när han tokdansade (;
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? det är jag nog ^^ fast jag har några som mamma hade som liten.
20. Har du stationär eller bärbar dator? både och en bärbar mac och en stationär PC

21. Sover du med eller utan kläder på dig? nakenfis på sommaren och pyjamas och vetetofflor på vintern (:
22. Hur många kuddar har du i sängen? vi har tre st.
23. Hur många landskap har du bott i? 4 st (:
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja fy ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? mysiga strumpor!
26. Är du social? Ja lite för tror jag. många som inte tror att jag pratar så mycket som jag faktiskt gör :P
27. Vilken är din favoritglass? piggelin!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa med familjen, bygga pool i trädgården och stoppa in på hectors sparkonto!
29. Tycker du om kinamat? helt okej, men ingen favorit. föredrar thai.
30. Tycker du om kaffe? ush, aldrig tyckt om och aldrig lärt mig :P

31. Vad dricker du till frukost? juice eller te.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, båda
33. Kan du spela poker? ja, men inget jag tycker är kul ^^
34. Tycker du om att mysa? tycker om? jag ÄLSKART!
35. Är du en beroendemänniska? Ja det är jag! speciellt av kärleken.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej.
37. Vill du ha barn? Vi väntar vårt första mirakel och ja, vi vill ha fler!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska och spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja två gånger
40. Föredrar du havet eller en pool? både och!

41. Vad spenderar du helst pengar på? mysiga restaurang besök, upplevelser och inredning!
42. Äger du dyra smycken? ja!
43. Har du någon gång testat narkotika? ja för längesen!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en nektarin
45. Vem är den roligaste människan du känner? amie min kusin (; 
46. Välj ett ärr på din kropp? blindtarmen och på ena armen..
47. Vad har du för ringsignal? supermario hehe
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja, en hel del. mycket stickat från mormor.
49. Flirtar du mycket? hrm nej. ingenting!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? har jag en profilbild? :P

51. Kan du byta olja på bilen? ja det kan jag! 
52. Har du fått fortkörningsböter? Nejnej
53. Vilken var den senaste bok du läste? twilight
54. Läser du dagstidningen? Nej står bara massa skit..
55. Prenumererar du på någon veckotidning? family living, plaza interiör och topp hälsa!
56. Dansar du i bilen? sjunger!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? bandit
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? min underskrift på mitt anställningsbevis
59. När var du i kyrkan senast? vårt bröllop 



Kommentarer
Postat av: Pixie

Hahaha, sånna här listor är alltid lika kul att läs och att fylla i tycker jag. Lite som dom där kompisböckerna man hade när man var liten. Kram

2011-07-19 @ 18:43:48
URL: http://tigerbumbi.blogg.se/
Postat av: Lina

Börjar fundera på om de nåt som hänt? Ingen upd på länge :( hoppas inte! Kramar

2011-07-25 @ 15:13:16
URL: http://Natalina.se
Postat av: Matilda

Saknar dina inlägg!

2011-07-25 @ 22:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback