värt att visa upp

jag älskar er trots att jag knappt träffat en tredjedel av er. så värmer ni mig verkligen och gör mig glad extra glad i mellanåt och NU damp det ner en sån där lyckokommentar som kommer äåltas i mitt minne länge och göra så jag sover som en prinsessa i natt. jag är SÅ glad att jag kan hjälpa och ni ska veta att ni hjälper mig med! tack för att ni finns! ni är helt underbara!!

Malena:
Gud va söt du e i lockig hår!:-) Blir så glad av att läsa din blogg, du ger mig så mycket inspiration och du har hjälpt mig att bli stark och att lämna en en dålig och destruktiv kille som behandlade mig illa och har nu träffat en jättesnäll och skötsam kille som behandlar mig så bra så jag måste nypa mig i armen för o förstå att det är sant, att jag äntligen har hittat någon som älskar mig och bryr sig om mig och att jag hittat min inre styrka att förstå att jag är värd detta! Vi ska gifta oss inom en snar framtid...Är så lycklig!
Du är en ängel som sprider inspiration och blir så glad när jag läser din blogg. Lycka till med flytten, skulle gärna flytta från Stockholm oxå men än så länge håller våra jobb oss kvar här...
Tack för att du finns! Puss o kram!
Malena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback